Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

upravo sma osjetila potres...ozbiljno...valjda nekja u kamenolomu,a valjda...evo elka,post :) jeeej...pa moram,ipak mi elka cijeli sat masirala ruku,nije normalna,al dobro,ja sam skoro zaspala...

elka,booook,vidimo se danas :),i nadam se da ucis latinski jer ja nemam pojma,a neda mi se uciti...

i tak,ne znam kaj bi pametnog napisala....konacno se nekaj dogadja u nasem gradu :),nadam se da bude prek vikenda dobro,bumo vidli...u nedjelju imam nastupe,sa folklorom :),ivana i ja u paru,samo da se ne pocnemo smijati kak nam se to na probama znalo cesto dogadjati :))

a ne znam kaj mi je,imam suse,samo mi se ne trenutke smije,evo sad,a tek u skoli,i jos kad kornelija pocne,onda nas drugi cudno gledaju,a kaj ces,pa zdravo se je smijati,kaj ne?! :) :) :) :) :)

evo nis mi ne pada na pamet,ah,da bila sam u lunicu :),hehe,sestricne i bratic i ja,vodja je,je,vozila se na auticima,oni hteli na sve i svasta,al tak pa nejde,al dogovorili smo se mi nekak

Israel Kamakawiwo Ole'
Somewhere Over The Rainbow

Somewhere over the rainbow
Way up high
And the dreams that you dreamed of
Once in a lullaby ii ii iii
Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true ooh ooooh
Someday I'll wish upon a star
Wake up where the clouds are far behind me ee ee eeh
Where trouble melts like lemon drops
High above the chimney tops thats where you'll find me oh
Somewhere over the rainbow bluebirds fly
And the dream that you dare to,why, oh why can't I? i iiii

Well I see trees of green and
Red roses too,
I'll watch them bloom for me and you
And I think to myself
What a wonderful world

Well I see skies of blue and I see clouds of white
And the brightness of day
I like the dark and I think to myself
What a wonderful world

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people passing by
I see friends shaking hands
Saying, "How do you do?"
They're really saying, I...I love you
I hear babies cry and I watch them grow,
They'll learn much more
Than we'll know
And I think to myself
What a wonderful world (w)oohoorld

Someday I'll wish upon a star,
Wake up where the clouds are far behind me
Where trouble melts like lemon drops
High above the chimney top that's where you'll find me
Oh, Somewhere over the rainbow way up high
And the dream that you dare to, why, oh why can't I? I hiii ?

Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo
Ooooo oooooo oooooo


zarazna pjesma,ja vec 3 dana samo to slusam,ima da poludis,a kaj ces,evo stvarno nemam kaj pametno napisati,zapravo neda mi se ispisivati neke osjecaje jer sma sad super i sretna,i to sad,kak bude za 5 min ni sam Bog ne zna...

i jos nekja,anpisem ja kak sam nesebicna,a onda nikom ne predam stafeta,joj,joj marija,pa stafetu iz proslog posta predajem tockici i ani

pozzzwavemahwavemahwavemah


Post je objavljen 27.09.2007. u 17:44 sati.