Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crasyfun

Marketing

Hip-hop

Ja već godinama se bavim plesom!!!!!!!!!
Obožavam ga!!!
Pogotova hip-hop!!!
Plešem već 5 godina u jednoj plesnoj grupi FLAME
Moja trenerica i još neki iz grupe bili su na milion natjecaja i uvjek bi pobjedile!!!

E nisam vam pisala vec 100000001 godina pa to je za poludit nisam imala interneta itd......
Kako znate ili ne znate moj naj pjavac je Justin Timberlake!!!!!!!!!!!!!
On je legenda i bio bi jos veca ako nebi postojala ona jadna mala ufurana Avril!!!!!!
Prije mi je bila strava a sada se tako ufurala promjenila sve na sebi sto je mogla!!!!!!-na lose ya mene
Dobili smo na pocetku skolske godine jednu novu ucenicu GLORIJU cura mi je bila u pocetku fulllll strava(ne samo meni nego vec cjelom mom razredu)a sada vise za nju nemam komentara.
Ne mozete vjerovati kako se ljudi mjenjaju,neki se okrenu prema dobrome a neki prema zlu!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


OR...............
Image Hosted by ImageShack.us


Sto nisu slatki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


NIKE IS THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KISS:
Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 25.09.2007. u 07:52 sati.