Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Nema vise ni a od alkohola za mene :-) (da,da)

Ljudi...isla sam na tulum...naravno....nebi ja to propustila ni za sto tako da....upocetku je bilo trulo ono...al kasnije kad je Igor dofuro alkohol....kad sam ja pocela nisam mogla stat...znam samo da sam se ubila i to totalno....neznam sta sam sve radila...s kim sam sve bila......znam samo da sam grlila kog sam stigla :-)
kad su mi kasnije ispricali kaj sam radila pukla sam....heh
a sve u svemu bilo je ok.......samo ja glupaca otisla doma oko jedanaest jer mi nije bilo dobro.....izletila sam van iz kuce....frendica me zaustavlja a ja vristim nek otvori vrata jer mi se bljuvalo......i ja izletim iz kuce van...vani rulja a ja rigam....a oni gledaju..hah
onda me igor odveo doma jer ja nisam bila u stanju....naravno....i kad sam dosla doma brijala sam da cu umrijet kak mi nije bilo dobro....uzas jedan....dusu sam ispovracala....nikad mi nije bilo tak...ok ajd je na Aninom tulumu..kad sam skoro na hitnoj zavrsila.......al i sad sam se ubila....kaj ja radim...alkohol mi se tako zgadio.....boze.,....kaj ce se sad pricat okolo.....a sta cu ja? smijat se po obicaju....
sad sam dosla doma...imali smo terensku nastavu u maksimiru.....bilo je bolesno....samo smo trcali i pusili tam negdje u sumi......i kordinirali nes ...neam blage :-)
ae dobro......ja odoh polako....sad ce Ena doc do mene.....pa
....puno pozdrava...pusica :-)

ps. pozdravljam decke iz prometne....:-)
bratica,grlicku,......i jednog decka :-)
kisssss


EVO JEDAN SLAJDIĆ




Post je objavljen 24.09.2007. u 14:04 sati.