Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crasyfun

Marketing

Evo i mene

Evo i mene s novim blogom!!!
Prijašnji blog bio mi je Brasiliana ali mi je dosadio i trebala mi je promjena!!

Kako već znate škola je počela već odavno!
Neda mi se učiti,a pogotovo mi se neda ići u usranu školu.
Treba objesiti sve profesore i poubijati neke učenike samo moj razred zna koje!!!
Fale mi frendice i frendovi s colonia htjela bi ih opet vidjeti ali to se da srediti.

Nakon ove jadne priče o toj usranoj školi evo vam jednog spota koj je meni full strava pa pogledajte i komentirajte!!!!



Iscreno ovaj spot je meni fuuulllllllll strava a pjesma je fullll cool ne mogu je prestati slušat.Komentorajte ako vam se sviđa!!!!
Ciao!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


KISS

Post je objavljen 23.09.2007. u 18:11 sati.