Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

oOo...danas bu bilo HOT

Ljudi moji......danas mi je onak dan poceo ok......mislim starci su mi na Sljemenu od jutra i jos ih nema doma...tak da me jebe to kad ce se vratit jer mi nema ko dat pare jer idem frendu na tulum...heh......slavi 19.rod. i ono..zove me svaki put al ja nisam ni jednom bila al ove godine je ekipa sve veca pa idem.....imam osjecaj da ce bit jeebeno......iako sam jucer ajmo rec dosta zakasnila doma pustit ce me....valjda...heh....
a kaj ak se ne vrate do sedam??? daj ubit cu se........
ma uglavnom......ne smijem pit alkohol....ima nekih iz ekipe koji mi brane jer ne smijem doc pijana doma.....posto zivim s burazom u jednoj kuci a starci u drugoj...buraza nece bit doma jer ide van i ja bi bila sama a i pijana i moglo bi se desit neko sranje :-)
sta za mene nije cudno...tak da.....nesmijem :-(
a pit cu brusnicu ko i obicno :-( :-))
sad sam dosla s kave.......buraz slaze doma teretanu a staraca mi nema.....i kaj da ja sad radim.........moram s molit da dodu...:-)
a ne javljaju se na mob....hmmm
ae ok....u ponedjeljak imamo terensku nastavu u maksimiru....iss
ma jos bolje bar cu se "izgubit" tam negdje u sumi :-)
heh,da pa jos dobit neopravdani :-)
jucer smo se cijepili.....i rame mi trenutno otpada......jucer ja idem van.....i sretnem na putu buraza...vidis njega dere se : pa de si buraaz i pogodi me sakom u rame di me ova pikala.....sve zvijezde sam vidla :-)
i onda sam kukala cijelu vecer :-)
ljudi ja idem.....kaj ja znam nekaj cu radit dok ovi ne dodu doma..ako dodu....vec mi polako idu na zivce....moram ic na taj tulum..mooram...ak vec necu smijet otici cu s frendicom kao u kvart pa cu otic kod Zvoneta na tlum....popit ne si doma..jebiga kaj ces.....
a nista...odoh........molite i vi da moji dodu.....ostavite puno komentara da imam kaj citat...pleas...pusnem vas :-)
ana


Post je objavljen 22.09.2007. u 16:24 sati.