Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sjatkicee

Marketing

biseri-hhuuuuuurrrrraaaaaa

Ev napokon mene…cerekcerek
U jednom postu sam vam obećala bisere tj.izjave..iz škole neću imenovat ko je to jer to bi bilo glupo…ako i prepoznate ko je to nemoj te ostavljat mi u komentarima ta imena..please!!!jer ću izbrisat takve komentare…..
EVO IH:
-ovo je malo specijalno gibanje
-sad si to diplomatski odgovorila
-hamurabijev zakon su neke finese
-3500.god vrlo nesigurna godina
-idemo sad politički dio ispucat
-značenje grada…ne znam..zaboravio sam
-u testu su gola pitanja
-muški punoljetni muškarci
-budite fleksibilni
-to je bilo 19.st..mmmm šta je meni 2.tisućljeće(fulao/la je samo par stoljeća)
-sve je to veliko možda,to je sve možda možda i možda!!
-pravne finese o rimskom pravu
-kralj-sve sve sve on ima
-perzej je doživio gadan poraz-al se ja sad ne mogu sjetiti
-kaligula ga je ismjehavo
-neron je bio poremećenog uma
-markomani a ne narkomani
-otrovao ga je jabikom kao snjeguljicom
-ovo je jedan dečko provalio iz razreda: (ovi moji iz raz će znat ko je to ak kažem plemeniti konj) ''time je htio zavoditi nobile i vitezove''-umjesto :zavaditi-
ima ih još al ću njih napisat neki drugi put…

ovih dana nema ništa osim mučenja u šk i učenja kod kuće…
mislim dobre su nam kave u gagi i derbyu,,,,pjevafinofino
e da otišao je sa šk i naš najbolji profesor treger..legenda iz latinskog…
kod kojeg sam trebala ići i na talijanski al kad je otišo ja i lidija se upisale na politiku i gospodarstvo-na izbornu..
sve evo pozdravljam :koku,lidiju, megy, matejicu,tinči da vinči,jelenu,pičića,kristinu i sve ostale,..
pozdrav i ovoj koki koja ima novi blog al ne znam jel smijem vam dati adresu pa draga moja marija jel smijem????
EVO JEDNA SUPER PJESMA:
Zivim za to,,, jaques houdek:
Sedam ljeta je proslo otkad te znam
danas klecim pred tobom da te upitam
i ne, ne bojim se, ne
sasvim sam siguran

Dlanovi ti se znoje i drhti ti glas
a svejedno mi kazes, vjerujem u nas
i da odgovaras da
jer ti me dobro znas

Ref.
Da zena mi budes, nije to hir
u ljubavi ovoj sam nasao mir
da zauvijek dijelimo dobro i zlo
zivim za to

Da na tvoju kosu mi mirise dan
i sunce nam udje u nas mali stan
da zajedno stvaramo djecu i dom
zivim za to, ja zivim za to


-pjesma mi je odlična,obožavam ju…..
pusssssssaaaaaaa

Post je objavljen 22.09.2007. u 10:43 sati.