Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinchee5091

Marketing

THE NASLOV..........

eejjjjjjjjjjjjj ljudovichi...............sta ima..............wavewavewavewavewave
evo da se ja malo javim sa informatike............
e da,znate sta bilo nekidan..............sjedimo mi u busu,micho vozi,a princ (onaj mladi,"tomica"....hehe...) uzme moju majicu i kao idu se on i joza dodavat mojom majicom kroz prozor.......i stavi princ majicu van,ona leti a ovaj iza hvata.....aha...mos mislit kak je uhvatio.......pala moja majica iz busa...........i to jos nova majica.........i ja poslala krizmanicki poriku da ode provjerit jel ima moje majice,jer je pala blizu njezine kuce....ode ona i nije ju nasla.........fuck.........i ja malo ljuta bila.......ALI dosli mi u topusko i veli meni abramovic da je poslo starom poruku da ak vidi sta na cesti,da uzme.....isao ju tom smjeru pa...........i dosal ja kuci bez majice....stara nije ni skuzila........posaljem ja poruku ivanu,pitam jel naso majicu,veli on NIJE........ajd dobro nema veze....pomirila se ja sa sudbinomtuzan............ALI ujutro u busu baci meni abramovic majicu.......koje iznenadenje........kak me je "preveslo".......ipak mu je stari nasao..........THANKS MASLACHAK!!!!!!!!........hehehe.........
i to bi uglavnom bilo to..........u mom dosadnom zivotu nema nist posebno....uglavnom mi je boooooring...........u skoli sve ok.......za sad.............e da,ja skoro zaboravila rec........winkwinkwinkPRVI PUT U SREDNJOJ SKOLI JA DOBILA TRI IZ MATKE!!!!!!!!!!!pa ljudi znate vi kak sam ja bila happpppyyyyy zbog toga!!!!!!!!!!!!!hehehehehe.................ma nemam pojma sta da sad pisem,a i uskoro ce zvonit tak da..........a znam da cu se kasnije sjetit necega al ce bit kasno..........
ajd veliki pozzzzzzzzzzzz svima..........dedicki,teslama,mariji adi,tonki,kolegi,abramu,princhevima,mateji koja je napokon dosla u skolu(ozdravila je),katarini,duski,paoli,toniju,medi,njenji i ostatku razreda..........ne da mi se sad pisat sve......hehehehe...........pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............................

kisssssssssssssssssssssss svima.................cerekcerekcerekkisskisskiss

Post je objavljen 21.09.2007. u 13:29 sati.