Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

i jos jedan dan ce proci......

prolaze dani...i kako sve vise prolaze ja sam sve bolje i bolje volje.......recimo.....susjeda mi danas kaze da ju oce tuc jedna cura koju ja ne podnosim...i kako bi ja obranila interese ,ponos i sve ostalo sta ide uz moj kvart idem nalupat tu curu..hehe
salim se naravno...mislim mozda ako digne ruku na mene...do sad sam ju trpila al kad sam cula za susjedu poludila sam.....jedva cekam da dodem veceras ispred skole......:-)
maloprije se ja vracam iz skole.....i stojimo na stanici......i ja cujem ide neki skutercic....okrenem se....i vidim NJEGA eheh......kad se samo sjetim kako sladak pogled ima...rastopis se.........onda sam cekala da se vrati nazad da ga vidim.......heh.....i evo.....nekak sam sva happy sad....pa izgleda da cu bit dobre volje cijeli dan ak nes ne iskrsne......
danas u skoli....dekaci imali vjeronauk....i profesora su zalijali vodom..i ovaj poludio i navodno skoro udavio decka......brijem da je to preuvelicano al samo znam da je istina da ga je gurnuo u zid......onda je jedan decko reko nes profesoru pa je profesor reko da kao da nebi bilo tog odnosa-profesor ucenik da bi ga udaro...ono prof.njega...onda je na to ovaj reko: doro profesore,ja u bolnici a ti na mirigoju :-)
ma skola nije normalna.......sranja i sranja....
u ponedjeljak neamo nastavu..tj.imamo al u maksimiru...radimo neke projekte iz geografije......ova rekla da cemo morat trcat sa kartom hrvatske po maksimiru da se orjentirama...ma ocu kurac trcat.......
ma taman posla.....iss...tolkom se stvari dogodilo.....kjudi moji drzte mi fige veceras da ne napravim neko sranje.....heh...pussa


Post je objavljen 20.09.2007. u 13:42 sati.