Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

ljudi pa ja pišem post!!!!!

evo me malo nakon podosta vremena,a jebiga počela je i ta škola.....več smo pisali ispit,matišu od 19 koliko nas je u razredu 15 ih je palo.....ja nisam među njima....tako vam to ide kad vam dečko da instrukcije...na sto muka sam jebiga nemam kutu za kemiju...uopče mi se ne da više pisat duge postove.....ajme današnja povijest je bila ubitačno dosadna,,,,profa nam pričala kako se njena baba prala 4 puta godišnje,ja pras u smijeh....ma gluposti....nemam vam šta za prčat....eto....i dalje se zajebavamo i provociramo profesore....dobila sam duju iz vjerića nisam napisala sastav na temu svađanje nego sam ja neš slično....uh kako se tresem....ma zaboli me....cure iz raz postale smo sve bliskije,složnije....prije nismo pričale toliko....sad se baš zajebavamo....dečki....moram šutit....malina i murva su prekinuli.....paička ima komada al nije za javnost....dala sam časnu pionirsku....ja sam i dalje s markom...anty mi ima dečka....čini mi se da budu oni odgurali....baš su mi medeni...idem na pozdrave:uh koga prije....tina,romana,marin,ema,vida...ekipa iz dalmacije evo pusa....onda ekipa s chata....znate na kog se odnosi...ne da mi se pisat ljenčina sam,...onda mojima iz razreda a pogotovo malini,valentini,murvi,pinu,luki,eni,stelli,tari,marijeli,i naravno mojoj srečici.....curke prestanite me zajebavat pa mi smo samo prijatelji!!!!onda mojoj seki anty,nelli i eli....braci marku i nikoli....i dakako največi pozdrav i naj naj naj veči kissach marku....vojim te...bay-bay

Post je objavljen 17.09.2007. u 13:31 sati.