Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

U ZIVOTU SE NISAM OVAKO NASMIJALA :D

alo evo mene opet..ljudi moji koje ja lomove dozivljavam svaki dan......prvo...moj buraz i frend zavrsili jucer na muriji...racija uletila kod Andrije :D hahaha.......stari iso po njih i smijao im se........jedan decko sta je bio s njima ti je tamo bio u muriji jer su mu nasli travu...kad je stara dosla po njega....samo ju je pogledo i reko: a mama imo sam samo za jednu pljugu :D
haha..ovi kazu da su umirali...
pa onda danas maloprije u kaficu.....ja,tri moje frendice i jedan frend ti igrali pokvarenog telefona jer nam je bilo mrtvo dosadno.....i moj frend se moro zaderat perd cijelim dominom: JA VOLIM SISE!. haha
e ja sam umrla...da ste samo vidli lica ljudi....to nikad necu zaboravit majke mi :D
ma evo....umirem svaki dan.......i od dosade a i od smijeha..zabavno je meni u zivotu..jaaako :D
hehe..........naredila sam sama sebi da nesmijem imat decka dok traje skola.......zavrsila bi u pripizdini negdje jer bi do tog doslo...al sta ces......uvijek ti fali ono nesto...ljubav....da....a tesko ju je naci....evo jedna lijepa pjesma.......pusa





Post je objavljen 15.09.2007. u 22:23 sati.