Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/promina

Marketing

Malonogometna ekipa Promine osvojila 1. mjesto!!!

Maloprije sam pročitao sljedeći komentar na Blogu:

Čestitke ekipi Promine na osvojenom malonogometnom turniru u Drnišu.
Čveljo, vrati se u DOŠK!

Drnišanin,

I ja čestitam ekipi Pormine na osvojenom malonogometnom turniru "Sv. Roko Drniš 2007."

Drago mi je da je na kraju pobjedila ekipa koja nosi ime svog kraja, jer je to ujedno potvrda da je želja za pobjedom uvjek jača kad se brane boje svoga kraja, nego kad te netko "plati" da za njega igraš.

Svaka čast momci.

Ja nisam pratio turnir i baš mi je žao što nemam priču.......


Nadopuna posta:

Ovih dana sam bio u tolikoj gužvi, tako da sam post na ovu temu napisao prilično površno, što su mi moji vjerni čitatelji u komentarima "zamjerili".

Malonogometni turnir „Sv. Roko Drniš 2007.“ obično počima krajem srpnja, a završava na dan fešte sv Roka 16. kolovoza.
Nažalost, ove godine, turnir je zbog niza događaja koji su odgađali odigravanje utakmica završio tek prekjučer... sa skoro punih mjesec dana zakašnjenja.
Od samog početka turnira, Prominci su svakodnevno odlazili bodriti svoju ekipu na natjecanju, pa se "cijeli život" prilagođavao odlasku na turnir u Drniš.
Čak je i oklajski malonogometni turnir "JOKS 2007" nekoliko puta odgađan, zbog nastupa naše ekipe u Drnišu.

Logično je pitanje tko je sve igrao za ekipu Promine?

Vratar je bio Marko Odža koji je na kraju proglašen za najboljeg vratara turnira.
Za najboljeg igrača turnira proglašen je Mile Čveljo, a ostali dio ekipe čine braća Duić, Jurenović i momci za čija imena i prezimena nisam siguran, a nadam se da će ih netko napisati u komentaru.

Odmah po objavio ovog posta, te mom pozivu da Vi kao čitatelji nadopunite "rupe" u postu, na mejl promina.blog.hr@gmail.com stigle su fotografije turnira-ekipe Promine.


Zahvaljujući novinarki Radio Drniša Matildi Jelčić koja mi je poslala fotografije tehničara Radio Drniša Tomislava Bajića, posjetitelji Bloga mogu pogledati fotografije ekipe Promine na turniru "Sv. Roko Drniš-2007".
Matilda je fotografije poslala na mejl adresu Bloga, a ja sam ih postavio na www.oklaj.net i možete ih pogledati pod linkom.

Zahvaljujem se Matildi i Tomislavu na fotografijama.

Matildin članak sa istom temom možete pročitati na web stranici Radio Drniša., ili pod linom novosti, ako predhodni link ne radi.


Još jedna nadopuna posta:

Komentatorica "bb17" je napisala imena svih igrača ekipe Promina u svom sljedećem komentaru:

"Mislim da je sastav ekipe bio:
Marko Odža - najbolji golman turnira
Ivica Dujić
Mile Čveljo - najbolji igrač turnira
Denis Mijatović
Šime Cigić
Joško Goreta
Ivan Jurenović - Ićo
Hrvoje Dujić
Anto Palavra
Luka Brajković (bio na popisu).
Legendarni trener: Denis Bronić
Voditelj ekipe: Hrvoje Pandža".

Zahvaljujem se "bb 17" na popisu igrača.




Post je objavljen 14.09.2007. u 15:45 sati.