Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Evo novi postek.....

Ljudi moji ja sam danas dobre volje jer neamo prva dva sata fiziku..haha.....al zato imamo skoro do pol osam skolu....da.....al nema veze......
onda....na svakom satu sjedim s Kraljickom u predzadnjoj il zadnjoj klupi do prozora.....neznam sta je raski najednom doslo.......al ok :D
prekjucer sam se nasla s jednim deckom kojeg znam onako......decko je ok i sve al ja NEMOGU Boze dragi........jebote samo odem onak od njega...ljudi u skoli mi govore kaj si normalna jebote...ja ono......sutim samo.......ma bas me briga..moja stvar...ne zelim nista kad nemogu i to je to...uglavnom.....
prekjucer na hrani stojimo Jelena,Nimac i ja......i vidis Nimca pocne me podjebavat za neke decke tamo......a meni glava puca....heh...pa me pita: imas ti decka?.....ja kazem ne.......a cujes njega: a sta je s Filipom?
ja sam se samo okrenula prema njemu i izderala se tamo nasred kuhinje: sta si reko????
pogledo je u jelenu dok mu je ona iza mojih leda nes klimala glavom......
Nimac je na to samo spustio pogled i reko nista dok sam ja jos bila par sekundi tamo pa otisla.........kasnije mi je bilo tako zao sta sam to napravila jer mi je ipak jako dobar frend....cak i najbolji.......ispricala sam mu se......shvatio je..znam..jer ipak on jedini nema pojma sta je bilo......
sa svojim bahatim i glupim ponasanjem cu izgubit sve oko sebe a to mi najmanje treba..........ljudi.....sory....
pusa

ps. DAL TREBAM NAPRAVIT ANKETU: KAKO SLAVUJEVICU STOJI NOVA ZURKA? HAHAHAHA
CEKACI ODGOVORITE :D


Post je objavljen 13.09.2007. u 10:16 sati.