Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/promina

Marketing

Natječaja za zakup poljoprivrednog zemljišta na području Promine III dio

Centar Oklaja je sinoć bio posebno živ.
Baš me začudila ta živost, a tek kad sam vidio novinarku Radio Drniša Matildu... znao sam da se nešto veliko događa.

Ali što?





Do odgovora je lako doći.

Većina Matildinih članaka završi ili u Slobodnoj Dalmaciji ili na web stranici Radio Drniša.
Zahvaljujem se ovim putem Matildi na njenim čestim člancima sa temama iz Promine.
Članak koji je tema ovog posta nalazi se na web stranici Radio Drniša pod naslovom :

"Zakup poljoprivrednog zemljišta na Gluvačama u Razvođu posvađao Promince. Općinsko vijeće bajamik dodijelilo grupi građana koje predvodi vijećnik Rajko Žulj."

"Najveća plantaža badema u Hrvatskoj ona u Razvođu u Promini nakon dugih pravnih sporova i petnaest godina propadanja u 25-godišnji zakup dodijeljena je grupi građana iz Promine koju predvodi Rajko Žulj, vijećnik Općine Promina iz redova HSP-a, odlučilo je tako Općinsko vijeće Promine većinom glasova na svojoj sjednici jučer poslijepodne".

Prije dvadesetak dana napisao sam na tu temu post :

Natječaja za zakup poljoprivrednog zemljišta na području Promine II dio

Sad slijedi nastavak priče...

Odluku o izboru najpovoljnijih ponuda donosi Općinsko vijeće uz suglasnost Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva.

Baš me zanima koliko će vremena trebati nadležnom Ministarstvu za izdavanje suglasnosti?

Jedva čekam sljedeće nastavke ove priče.






Post je objavljen 07.09.2007. u 16:47 sati.