Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Big Brother Blogersko Bezrezervno Benigno Brbljanje...


...Brsteć Biru Blagonaklono! Buraz, Bogte, Banja…

Mjesto: Birc Van Gogh, Koranska 3 preko puta zgrade EPH
Vrijeme: Petak u 20.00
Broj stolica: 25
Piva: Ima


Dame i gospodo!
Javna gledaona prve večeri BB-a!
Zabranjeno je komentiranje, tračanje, upadice, psovanje, urlanje na Renchi te izrugivanje kandidatima i voditeljima.
Više nešto kao znanstveni skup.
Šatro…


Ak nas se ne skupi 25, ubit će me Krešo i vjerojatno mi hračkat u prvu jutarnju kavu s hladnim mlijekom do smrti.
Prijavite se sim, kod daywalkera ili aparatczyka i vidimo se.
Nemojte se napit!


P.S.: Dolazi mi u posjet slatka Japanka koju upoznah u Ibarakiju a koja je zaluđena hrvatskom nogometnom repkom još od Francuske. Gledat Estoniju. Ostat će tri dana u Zagrebu, pa ako ima netko zainteresiran da joj pokaže grad i okolicu (ja sam s Juniorom pa neću stić) nek se nacrta u Van Goghu pa da vas spojim.


Post je objavljen 05.09.2007. u 14:28 sati.