Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Koja bolesnjava....

Ljudi skola je pocela...he-he
tak sam nekak dobre volje bas zato sta jos nije proso prvi tjedan a da neko ne dobi neopravdani i bude izbacen sa sata :D
Mi danas u dvorani poslagani na klupicama....i Anic izbaci Luciju van...i tisina......sam cujes kak se ona lomi od smijeha vani......onda smo svi poceli....
Jebeno ce bit...u petak pisem test.......drugi tjedan lektiru....i boli me......bolesno..kaj da kazem.........
Jos ispada da sam ja najnormalnija...al prema teoriji mojih staraca nisam.....svi to znaju :D
kako mi zivot?....ide pomalo...gura se :-)
neam bas savrsen zivot al blizim se tome...heh :-)
zasto kazem to?.......pisat cu poslije subote :D
zato.......uzivate svi....
pozdrav svima....

PS- Romana.....sory..jucer sam zaspala pa ti nisam nikak mogla javit a i Hrvoje nije doso doma jos ...i tak i tak nisam mogla na komp.....
cujemo se
pusica

Post je objavljen 05.09.2007. u 13:41 sati.