Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

i vec je utorak...i ja vec zaspala na nastvau,a kaj ces,ipak nije,na zalost,isto stavit alarm na 07:45,umjesto na 6:45,a dobro...
hvala bogu je prvi sat bila povijest :),ponavljanje,a razmisljala sam da dodjem samo na 2.sat,zato sam se tak i gegala u skolu,a kisa pada,i ja kasnima,nikad bila ni nikad nebum normalna...

jucer je bila vecer placa...tulila sam,a imam i zakaj...otisla ja lijepo na tavan da si ja malo pogeldam stavri iz osnovne,kad nadjem samo pernicu,moju kravu potpisanu,i nis vise,a mama je nedavno napravila kak ti reda gore,bacila je moje stvari iz osnovne!ja sam sve stvari stavila u kutiju,zakljucala sam jedno razdoblje svog zivot,i spremila ga,tjesilo me kaj budu mi zauvijek ostale neke uspomene,a sad ni njih vise nema,i sad mi idu suze,nekim je cudno,znam,pa i meni bi bilo cudno da se netko place za komadom papira,al se osjecam jadno,onak mi je tesko jer ne mogu sad pogledat neke stvari i prisjetit se boljih vremena...al jos uviejk se nadam da budem ih nasla,ma ja vjerujem da budem ih nasla,nekak se moram tjesiti...

osjecam se neprihvaceno,tuzno,bezvoljno...i nadam se da budu dosla bolja vremena...

samo me jedna stvar veseli zbog pocetka skolske godine...to me kak se bi reklo,drzi na vodi...

a idem,danas mi je mjeseceva,nebum cijeli dan nist jela,bar se nadam,moram tak,al sutra jedem :))
pa kakve ja to bedastoce pisem,idem radje...

pogledala sam prljavi ples,da ja do sad taj film nisam gledala,..pa sigurno ima i zakbih ljudi....moram sutra korneliji opet..hehe,a kaj ces?!nemres si pomoci...

ma bolje da ja idem...ajde bok,a bas mi je dargo kja opet pisem...:)

pozzz....wavemahwavemah


Post je objavljen 04.09.2007. u 15:43 sati.