Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sjatkicee

Marketing

...više dana u jedan post....

hrvatskaEv da se i javim…deaddead
Ušli mi u rujan i to znači da će…ŠKOLA::crycry
Nažalost!!crycrysvi govore da jedva čekaju školu, ali ja ne…meni je savršeno kod kuće…istina da moram nešt radit i trpit mamu, ali bolje i to nego trpiti profače…
Kad se samo zamislim da ću morati sjediti 3 h uz knjigu i štrebat ne mogu ni jesti….
Al da dam evo i osvrt na 28. i 29.8….
28.8.finofino
predkirvaj to je za nas domaće kirvaj jer za pravi kirvaj moramo biti s gostima i tak…
prošao je dobro…bila lidija kod mene spavala…bili vani..plesali malo pili…
bile i megy i ana s nama…zezale se….
29.8.smijehsmijeh
kirvaj…ahh…ujutro mene i lidiju budi brat jer kad hoda po stepenicama ko da ide tornado…poslije bili gosti…
i morala sam biti dadilja…a štaš….
Bilo je stvarno punooooooo gostiju..bila i moja matejica kod mene…dadada!!!!!!!
Jooj legenda nabrbljale smo se ja ona i lidija…navečer idemo van:matejica, lidija, katarina, ivona i ja….
Vidjela puno poznatih ljudi koje nisam vidjela cijelo ovo ljeto….
Prije nego smo krenile plesatipjevapjeva i praviti gluposti morale gledat tekmu..a tak je to….
Poslije ples…….staklo i alkohol na sve strane….
Došle kući i ja tad išla jest…hvala bogu pa nemam problema s težinom..hehee!!!!
30.8.
bila katarina ostala spavat kod mene..lidija ošla….
Navečer prije spavanja smo lovile nekog pauka po sobi…i komarca…
A umislile si da netko hoda štiklama po dvorištu..ma de mi kad zabrijemo si nešt u glavu to je teško izbit…
Ugl…ovih zadnjih dana smo stalno navečer pred školom (našom osnovnom) i na igralištu s društvom…
I to stalni trojac:megy ana i ja…..ponekad dođe i tinči da vinči i angie…
Ja ne znam kako vi al ja sam ovo ljeto uživala u ljetu…??????
Prijateljstvo, izlasci, more, avanturice, kirvaj, bazeni…ma sve je bilo savršeno…cerekcerek
bila kod lidije na rođkasu u gradu i bilo je super..
pozz:lidiji, matejici, koki, tinči da vinči,pičiću,kristini, jeleni, katarini, nikolini, megy, ani...i ostalima
Pusa svima mwa mwa mwa od mony:kiss:kisswave


Post je objavljen 02.09.2007. u 12:18 sati.