Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Ponestaje rijeci

Evo......napokon doma.....jebote neznam sta mi je......neda mi se bit vani uopce....nemam volje...i to samo jedna osoba kuzi....pa me uvijek pita sta mi je....pa kad sam u kurcu jednostavno vidim njega i pocnem se lomit od smijeha jer ga nemogu gledat :-)
uglavnom..bar mogu racunat na njega,......
i tak.......
kako zivot.....koda ga imam heh..jos kad skola pocne.....
i to sta su sranja i zajebancije u kvartu glavna zanimacija i to dosadi...bar meni.....sta da pisem....ljudi....komentara nema...hvala na ovom sitnom :-)
i to mi znaci jer bar znam da neko cita ovu jebadu ovdje.......a nista....
pozdrav kvartu......pozdrav alenu......pozdrav romani........i svom braticu i ostalima koji citaju blog....pusa


Post je objavljen 31.08.2007. u 22:31 sati.