Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Hrvatski DragoMoljac : Ribafish - 2:0


Postoje inteligentni ljudi koji i završe posao koji započnu.
Postoje i tuljani koji potroše dva sata na čišćenje osam polica špajze u potrazi za malim prokletim letećim gadovima i sablasno bijelim im rodiljama u obliku wormadi.
I ne očiste devetu policu jer su tamo samo stare rajngle.

I otvori barba Riba jutros špajzu, a tamo jebeni vudstok.
Deseci...
Jedan mi i u nos uletio.
Otkud, mamuim...
Dobro, dobili ste bitku, ali nema predaje!

Ovo me podsjetilo na JNA i teren u gudurama Kosova kad sam u SDO-u dobio sardinu kojoj je rok istekao na dan kad sam rođen.
Ali TE godine kad sam rođen!

Dakle, bacio sam i dva Digo kvasca kupljena za Tuđmana, šlag pjenu iz doba Musolinija, krupicu s rupicama, nešto što je nekad bila čokolada za kuhanje a danas mrtva smeđa masa, dva kanistra s octom umjesto vina, jedan bivši krumpir s pripadajućim mu lijanama i popio jednu Velebitsku za koju fakat ne znam otkud se tamo našla.

Po vašim savjetima, trebao bi postavit napalm bombu na bazi lavandinog i ruzmarinovog ulja i evakuirat kvart do Koprivnice, pa ću ipak potražit pomoć u DM-u.


Ajmo Plavi.
Mislim da sudjelovanje u Ligi Prvaka nema apsolutno veze s kvalitetom igrača i kluba, nego samo o kešu koji je vjerojatno već uplaćen, ali ću svejedno potrgat grlo večeras. Gospodična nada, na vama je red! Rasturite!

Post je objavljen 29.08.2007. u 13:03 sati.