Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekspresno1112

Marketing

naughtynaughtynaughty
JASMIN STAVROS
1.Kad se prijatelji rastaju

Zbog zena plakao sam ja
nekad mjesec, a nekad i dva
al' je najteze, svatko to zna
kad se prijatelji rastaju

Zbog zena pio sam ja
nekad mjesec, a nekad i dva
al' je najteze, srusi do dna
kad se prijatelji rastaju

Ref.
Svega ce bit', al' prijatelja nece
svega ce bit', al' nece biti srece
svega ce bit', pusti, suza nek tece
kad se prijatelji rastaju
kad se prijatelji rastaju

Nocas mi ne budi ljut
jer i nebo se sprema na put
ko da nista ne ostaje tu
kad se prijatelji rastaju

Znam da cu opet vas sresti
negdje zajedno mi cemo sjesti
ali tuga ce ostati tu
kad se prijatelji rastaju

Ref.

JASMIN STAVROS
2.Nemoj se udavati

Znam da su zbog tebe htjeli vene rezati
znam da su te mnogi htjeli brakom vezati
al' u braku uvijek netko bude gubitnik
bolje da ti budem, bolje da ti budem samo ljubavnik

Ref. 2x
Nemoj, nemoj se udavati nikada, nikada
da ti ljubav ne bi postala dosada, ma dosada
nemoj, nemoj se udavati, nije, nije ti to potrebno
jer ljubav moze biti iskrena i bez vjencanoga prstena

Znam da kad te vide svi za tobom polude
znam da mnogi od njih odmah brak ti ponude
al' u braku uvijek netko bude gubitnik
bolje da ti budem, bolje da ti budem samo ljubavnik

Ref. 2x

JASMIN STAVROS
3.Dao bih sto Amerika

Sreo sam prijatelja svog,
sretnog ko da me poslo Bog,
nikoga vise ovdje ne znam, kaze mi,
reci gdje su nam prijatelji svi

Ref. 2x
Dao bih sto Amerika,
sve na svijetu ja bih dao,
tek da sjednem na verandu,
pa uz karte i bevandu brojim valove

Gledam u slike, on i sin
kaze da malog zovu Jim,
da prozora kuca ima 22
dobro zivis, cudim mu se ja

Ref.

ANA NIKOLIC
4.Romale, romali

Vatreni znak na nebu jak
i nocni vetar lud i vreo
prevari me, uspavaj me
dobro si poceo

Ref.
Romale, romali, samo to reci mi
romale, romali, i ja skidam kais na sandali
romale, romali, pojas na haljini
na te reci carobne

Hej, romali, romale, romali
svaku tacku na telu mi nocas ljubi
hej, romali, romale, romali
u ovu macku se ti sto pre zaljubi

U ovu macku se ti sto pre zaljubi
u ovu macku se ti sto pre zaljubi
(2x)

Hajde, vodi me, sada znam i gde
tamo gde bolu mesto nije
da nas przi led
gde je mesec u znaku vodolije

Ref.

Stavljam prste u med
da ovaj zasladim san
al' bez tebe je med
kao i suze slan

Ref.

U ovu macku se ti sto pre zaljubi
u ovu macku se ti sto pre zaljubi
(2x)


ETO I MALO PJESAMA ..NADAM SE DA CE TE PUNO KOMENTIRAT...POZZZZZZ
naughtynaughtynaughtynaughty

Post je objavljen 24.08.2007. u 08:10 sati.