Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

opet sam sama

hey ho...kako ste ekipa.....ja sam onako-da sam dobro i nisam,da sam loše a bome nisam ni to....svima onima ko su saznali za moj prekid prvenstveno anty hvala sisterko.....sinoć sam se s tobom i markom nasmijala do suza....a hvala što ste me tiješili i nasmijavali,hvala romani,marinu,eli također na tiješenju.....krivo mi je i povrijeđena sam prekidom...al sve jedno ja sam prekinula...ovi koji su me tiješili i znaju o čemu se radi a molim da to što sam rekla ostane tamo gdje je i nek izlajavaju jer če imat problema....oni koji su rekli da im se javim kad prekinem s njim....evo prekinula sam tak da znate....da mi je žao-žao mi je jer je to osoba koju volim......patit ču i tugovat.....al niš strašno.....neču se ubit...dečki su ko autobusi.....jedan prođe drugi dođe..hehe:))a nije tako baš....tako mi rekla jedna osoba i time se tješim.......bilo je i gorih stvari......očekivala sam puno više od ove veze ali šta je tu je.....dok pišem ovo u potpunosti sam se smirila zahvaljujuči mojoj sisterki eli i mojoj sestri anty....anty me tješila skupa s markom(mark je antyiin bratić....)elici hvaja jer mi upalila onu lampicu koja je ostala ugašena i to je završeno......ja i marko ostajemo friendovi..al ništa više osim toga....neču past pod ničija koljena i plakat da se vrati i ponižavat sebe ajmo reč zbog jedne osobe koja me voli.....ok to je svršena priča.....da prijeđem na stvar prekjučer sma bila na kupanju nakon ohoho dana....zadnje sma se okupala negdje 7.8 i sad sam se........da sam guštirala u kupanju i nisam....more je samo za rashladit.......dosađivala sma se i nadala se da ču naič na nekoga poznatog.........i kasnije sam vidjela sestričnu od paičke ima 18 god i pričale smo,o školi,dečkima.......ona je bila s jednom prijateljicom......kasnije smo išle u more tamo otišle do mreže i počela nas vatat jeza jer se more počelo gibat i dno plavit...a pošto smo bile daaaleko od obale nebi bilo čudno da nam dođe u posjet jedan pasić....a nije bilo sigurno pa smo odlučile se vratit.....u povratku napucala sam lopricu marijani i ona je išla...a na plaži je kao neki spasioc....spasioc???-nebi baš rekla....dok se on spusti...dopliva do mreže več osobu proguta more....a osim toga koda on gleda što se zbiva u moru...on lovi trebe....i martina i ja komentiramo.....a taman se spasioc presvlačio i taman onako on se napreže jadan....a ja ono blesavo pitam martinu što bi se dogodilo da mu padne ručnik(kad bi pao ženski dio publike bi ostao bez daha....a ja imala baš onako pogled s glavne strane)....a malo je glup ko da nije mogao čučnut da se ne vidi da se presvači.....kasnije smo igrale picigin..došla doma otuširala se.....i zađonjala.....jučer pa niš nešto specijano...osim da smo marko i ja prekinuli......ujutro smo se posvađali i ja sam mu dala nogu...kasnije ga molila za oprost(glupa sam)....popodne smo išle stara i ja u getro po bilježnice i školski pribor.....nisma našla par stvarčica..bolila me glava od toliko bilježnica........sebi kupit pa kasnije prebrojavat.......popizdila sam.....i franetu kupit.......dok je on doma igrao se ja birala njemu bilježnice.....našla sma si naljepnice za imena na one pepeljugu,snjeguljicu,trnoružicu,arijelu pitaj boga šta sve....malo za glupiranje...i na wini pua(ne znam kako se piše) i nisu mogli nač kod.....a ja baš htijela jedne barbie bwhahahah....ok došla doma.......pričala s anty i mark-om...nasmijali su mene a i sami su se smijali....pričala sam kasnije s romanom....ma i tako.....zaspala sam u dnevnom :DDD....jutros je kod nas došla mamina friendica sa sinom-mali je isti dan rođen ko moj mali-najnajmlađi brat....u to vrijeme ja sam pričala s tarom.....napričale smo se....1h....taman koliko su oni bili ja pričala...perfektno...pred kraj sam uletila u kuhinju i zatekla se u svađi....ja sam ostala bez teksta da malci če za 5 dana napunit 3 god....kako se pljuju....jedan drugog šalju u p***u materinu....mislila sam da moj brat je najrazmaženije djete a ovaj još gori.....a koliko može pljunut u dalj.......kasnije mi došla sestrična i bratič iz njemačke....odigrali smo ja i ona protiv brata i bratiča stolni nogomet....naša pobjeda-hehe:))i tražili su revansh i opet naša pobjeda......i dojadilo im i odustali su....igrali smo nogomet...odbojku,badminton............i otišli su......sad sam išla po blogovima.....i bilo je vrijeme da ja napišem post,,,,i sad se bližim kraju...idem gledat tv....idem na pozzdrafe:anty,mark,rome,tina,marin,ema,barby,martina,patriša,marijalis-hahah šalim se...mark nemoj me ubit...,malina,vale,paička,tara,murva,pino,mario,lukowsky,iri,bokiju(mejbi),eli,evi,sandru,,tincek........i svima koje znam i ne znam....te oni koji komentiraju i posječuju blog..........pusam vas...cmok,cmok,cmok.....PS.anty ostavi mi link ovog bloga....e da zaboravila pozzdrafit mog ričija:)))eto riči pozzzzz

Post je objavljen 21.08.2007. u 19:35 sati.