Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

ZAŠTO?

Neznam po koji jebeni put se slazu na kup sranja o meni.....mislim bezveze.....stalno neko izmislja i na kraju ja ispastam.....neko je danas mene kao vidio da se vozim s nekim siptarima u autu sto nije istina....moj brat je bio na kavi kad je to cuo.....izletio je iz kafica...nije popio do kraja...samo se digo od stola i izletio van......iso je doma samo da bi mene nazvo i pito koji je to kurac cuo....jer neko sere....cijeli jebeni kvart ga je umirivo jer je bio na rubu zivaca....ma nikad kraja sranjima....covjek se ponada da napokon moze bit malo sretan i onda sve krene u kurac....neznam sta cu sa sobom...zlo mi je od svega....imam ljudi pored sebe koji su uz mene...imam sve sta trebam a i dalje ne mogu bit sretna jer mi uvijek padnu napamet neke stvari koje su se desavale a vise nece bit prilike za takve stvari....znam tko mi moze pruzit srecu koju sam imala al ne mogu....tj.nemoze se to meni dogodit...i da moze ja nemam snage ponovo prozivljavat to sve.......meni je zao neznam zasto.....doro pocinjem bulaznit....a nista....dajte ostavite komentara...odoh...pozdrav svima.....

Post je objavljen 20.08.2007. u 22:33 sati.