Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tuzasve

Marketing

Ljubavno pismo...


MALENO MOJE...

Ne znam kako da počnem…željela bih sve što osjećam staviti na papir…pokazati ti kako je to veliko što osjećam prema tebi…znaj da ti ovo pišem od srca…otkad si ušao u moj život mnogo toga se promijenilo…počela sam na život gledati s drugačije strane…znaj lijepo je znati da si nekome važan u životu…lijepo je znati da nisi sam…da imaš osobu kojoj se možeš uvijek povjeriti…koja te shvaća…lijepo je imati tebe…za mene ti si poseban…svaka tvoja riječ…svaki tvoj osmjeh…svaki tvoj dodir…poljubac…za mene ima poseban žar…budi u meni nešto posebno…nešto što možda nisam osjećala prema nikome…u početku sam znala da je naša veza nešto drugačije…nešto što je mnogo puta teško postići…ali mi smo uspjeli i znala sam da će naša veza dugo trajati i da nam kako ti kažeš neće biti kraja…znaj da živiš u meni…dio si mog života…mojih snova…mojih želja…kad si blizu srce neizmjerno tuče…a kad te nema misao me samo k tebi vuče…ti mi daješ snagu i kad mi je teško…kad ne znam kako dalje…kad više ne znam kud…moj si anđeo sreće…moj najljepši san…želim ti reći nešto što nikad nikome nisam rekla u životu…možda jer prema nikome nisam osjećala nešto tako veliko kao prema tebi…želim ti reći …maleni volim te…možda su ovo prejake riječi…ali one najbolje mogu opisati moje osjećaje prema tebi…moju ljubav…moje srce sastoji se od tvojih prekrasnih očiju…zavodljivog osmjeha…neodoljivog pogleda…od tvoje dobrote…tvoje ljubavi prema meni…tvoje iskrenosti…jednostavno živiš u meni…tvoje nježne ruke na meni ostavljaju vječne tragove…neizbrisive pečate tvoje čiste ljubavi…tvoje zavodljive usne ostavljaju na meni otiske tvoje nježnosti…tvoje strasti…tebe…a ti na meni ostavljaš znamenje snova…put do zvijezda..od mene do tebe…od mojih usana do tvojih usana… dopusti da te u životu prati moj osmjeh kroz tužne minute i daje ti snagu kad ne znaš kuda dalje… hvala ti na divnim trenucima koje provodim s tobom i nadam se da to nije samo prekrasan početak…da će takvih trenutaka biti još i više…jer svakim danom moje srce jače za tobom kuca i diše…i želim da znaš dala sam ti svu ljepotu sebe…dala sam ti vječno srce što kuca samo za tebe…
VOLIM TE


Post je objavljen 03.06.2008. u 13:42 sati.