Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ekspresno1112

Marketing

POZZZ...... EVO MENE OPET.. NADAM SE DA CE VAM SE SVE PJESME SVIDJETI POZZZZZZ......
EVO JOS NEKOLIKO PJESAMA------


ET
1.ZA LJUBAV HVALA TI

Nestvarno je, znam, ponovo smo sami
tiho kao san disemo u tami
i svaki pogled tvoj
daje mi nadu da si moj
ako ne zauvijek bar za tren

Nestvarno je, znam
u tami jutro budi se
da podjem bilo gdje miris tebe ostaje
svaki pogled tvoj
daje mi nadu da si moj
ako ne zauvijek bar za tren
ne gledaj me, tvoje oci bole me
u njima tuge usnule bude se

Ref.
Ti, za ljubav hvala ti
kad bi znali svi voljeti ko mi
o znam da ne, ne bi prestali
i zato vrati se, svojom zovi me
i znam da ne mogu to svi
al' mozes ti



AKI RAHIMOVSKI
2.TI I JA

Ti i ja imali smo sve u rukama
navika od nas je strance stvorila
samo kad se sjetim koliko smo puta pali i ustali
i ruke uvijek pruzali

Ti i ja sada smo na kraju puta
istina boli vise nego rana ljuta
trebalo je stati kada bilo je vrijeme
sada je prekasno, nismo vise zajedno

Ref.
Za sve ove godine uzmi dio mene
neka ti ostane ako ti lose krene
sve ove godine s tobom zajedno odlaze
bez mene

Ti i ja, bila je to cista magija
oko nas sada slobodno luta sama
nekome ce opet pokucat na vrata prije ili kasnije
a nama kao da i nije

Ref.

Ref.

POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ SVIMA......
OSTAVITE MI KOJI KOMENTARČIĆ wave wave wave wave wave

Post je objavljen 18.08.2007. u 15:36 sati.