Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

brzinski postić

pozz drugari i drugarice....hvala svima na 71 komićem....ovako ispričavam se zbog neredovitih posteva ima 2 razloga zašto ne pišem..1-jer sam u kazni...a 2. jer mi se iskreno ni ne da....uvatila sam špicu vremena od 30 min da napišem nešto kratko samo da se malo obratim....kod mene ima puno toga novoga ali puno i staroga....u 3 i pol idem s anty na cugu u grad...tooooooooo tako sam happy....i tako.......sprdat čemo se.....donest če razredne slike,i ja ču svoje,prepričat neke gluposti....anty nam se preobratila nekad metalka a sad "šminkerica"...i tako.. sad se idem spremit..otuširat i spremit stvarčice koje joj trebam donest i idem u grad........pozzz tini,marinu,romani,emi,zagorcu,kiki,tincek sisterki,pizdi anty,ričiju(anty nemoj me ubit!!!),barbari,ivani,malini,vale,paički,tari,pinu,mariju,murvi,cijelom svom leđendari razredu,i svima koje znam ili oni mene znaju te oni koji posječuju moj blog i ostavljaju komentare...i MOLIM VAS NEMOJ TE MI OSTAVLJAT LANCE SREČE JER POPIZDIM NA NJIH....a marku veeeeeeeeeeeeeeeeeelika pusa i bezbroj onih malih....volim te beskrajno...PS.a za one koji seru protiv naše veze samo neka seru i dalje i neko ko ostavlja one komove nek mu se javim kad prekinem s markom nek odbije jer ja NEĆU prekinut s markom.........puseko..hoću puno komova

Post je objavljen 16.08.2007. u 14:21 sati.