Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sjatkicee

Marketing

*S*R*E*T*A*N* *R*O*Đ*E*N*D*A*N*!*!*

Lidija…..S*R*E*T*A*N T*I R*O*Đ*E*N*D*A*N*!*!

Što poželjeti nekom ko ti je super????
Želim ti puno zdravlja sreće ljubavi……
Ma to je već postala čista klasika al et to je stvarno iskreno od mene…

No tko je ustvari lidija?
E pa to je super osoba, super prijateljica .jakooo vesela i uvijek pozitivna….
dijelimo sve:školsku klupu, šalabahtere,
tajne, suze i smijeh…osim što smo si super frendice mi smo i sestrične…nije
laž kad kažu krv nije voda…
ona vam je jako dobra osoba i uvijek će pomoći u nevolji i suosjećat će se s vama..
znam to iz iskustva…i to je posebno izraženo kada dobivamo testove iz fizike…
hehe….jakoo je osjećajna…i veseli se sitnicama…
e da ona obožavaaaaaaa leptire..
Živi u brodu i to u nekoj ulici čudnog imene….

Mogla bi ja nabrajat do sutra…al sve što ću napisati to ona zna i
sama da ja mislim o njoj..

Ev jedna za lidiju::::::=):

KAD BI PRIJETELJI IMALI ETIKETU NA
TVOJOJ BI PISALO:
100% posebana;BOJA:vesela
TIP:jedinstvena, CIJENA:neprocjenjivo,
A NA KRAJU BI PISALO:najbolji prijatelji zauvijek::::


Kad kažu ŽIVOT sjetim se Boga
Kad kažu LJUBAV sjetim se znaš već koga
Kad za prijateljstvo pitaju mene
Ja se nasmiješim i sjetim se tebe…


Eto lutko<<<< SRETAN TI 16. ROĐENDAN--------
mwa mwa mwa

-----kod mene ljudi nema ništ novoga osim što smo jučer išli
(društvo) do nekog svetišta tu u blizini…pješačili smo 3-4h i uopće
mi nije bilo žao…
Napokon sunčan dan..et odo…nadam se da ću danas
taj lijepi dan iskoristit…
Uživajte svi….

Pusa svima od mony……………..mwa mwa mwa


Post je objavljen 15.08.2007. u 10:50 sati.