Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/samosvoja

Marketing

Lov

Predvečerje je!
Taman sam se spremila da odem na kavu sa svojom
neću reći prijateljicom, jer prijateljice su nešto drugo,
recimo sa poznanicom, odnedavnom.,
Zagrmi , vjetar zavija, mislim se ..idem pokupiti veš sa sušila.
Vidim i dole u Rudijevom kafiću ubrzano se sklapaju
suncobrani da ih nebi vrag odnio...

Urnebes se sprema!

Taman digla dio sušila i skinula kvačice, kad ajmeee..
Odletiše tange! Kud lete?
Kud će gledam, kud baš tangeee...mislim u sebi.
Cili ću kvart navuć nase šta mi to treba.
Da je barem odletio grudnjak pa ajd ajd...
nekome kao zaštita od sunca bi možda i poslužio!

Lete leteeee iii raavnooo u Rudijev kafić!
Na vrh šiljka od ograde!

Pas mater šiljku i tangama a i onima koji odozdo zure kao da vide
mh, ma ne znam ni ja šta oni vide.

Da barem nisam bila na balkonu pa da me ekipa koja je dole sjedila
nije vidjela !
Šta i Rudi mora znat kakve gače nosim??
Izgleda!

Ma i nisu to gače, neke dvije kako to dalmoši kažu, ka špaline,
jedna ti se zareže u dupe pa ti neda mira.. veli moja prijateljica.

Kupiš dva broja veće pa ti neće maltretirati dupe..velim ja njoj!

A ja ih volem, volem, volem zato što se na suknji i na hlačama
nevide rubovi nego samo guzovi..mh..

Luce sramote, jadan Rudi, jadna jaaaa..

Vidi i on šta je ta nije glup.
Ekipa ozdo već na nogama...
Sačemo mi to gospođo dovatit viču svi u glas
Traže metlu s drškom od Rudija.
Skaču pokušavaju ih dohvatiti drškom od metle...

Ajme već me dva dana boli glava..još me više zabolila.
Viču pričaju svi u glas...

Pustite to nema veze neka leti vičem ja, ali oni kao da nećuju..

Kako će čuti kad svi u glas pričaju, kada ko koga raspoznaje i razumije.
Vidim ja koliko je sati!
Udarilo piFce u glavu, biće da vide dva para umjesto jednog ha ha ha.
A ko zna šta još i vide, jer ta ekipa i pušiga,
Često kad izađem navečer ispod suncobrana puši li se puši, odma me zamanta
Vračaj se u kuću Luce i sve zakveštaj..
Ko zna u kakvom svjetlu mene vide ha haa,
Možda vide i kokoš, a možda im se pričinjava da ću im sletit u krilo ha ha haa

Najradije bi ih ozgo šmrkom pošpricala! Baš sam zločesta a oni
svi ljudi dobre volje..
Htjeli bi pomoć i ugodit!

Ma moš mislit!

Zovnem Rudija na mob jer nema mi druge..
Rudi..dajte molim vas nekako ih umirite.. neka vrag nosi to
što je palo.. nikako ja da izgovorim...tange..
Ne brinite ništa gospođa Lucija, nema veze neka viču
još ću im ponuditi turu pića prije kiše..
Pa onako ćemo kako smo se dogovorili...veli Rudi.

Znači spremit će ih pod šank, ha ha ha

Lucine gače pod šankom ha ha ha humora, a šta ću drugo nego
se smijati.. Ne kažem ja uvijek bez razloga..

To se samo meni može dogoditi!

Prosto da ne vjeruješ ..
Jer kad mene nema doma i kad koji komad robe odleti
Zna se, sve je kod Rudija ispod šanka..

Da bude stvar još neznam ni ja, smješnija ili žalosnija,
dođe još jedan sa štapom za pecanje...ha ha ha,
bože kakvih sve ljudi ima
Jeli donio štap iz stana ili je slučajno navratio bježeči pred kišom,
ne znam a i nisam ni pitala.. U Svakom slučaju dohvatiše tange i
štapom su mi ih dodali..na balkon..

Aj hvalim te Sv. Lucija.

Nije ni loše imat tako jednog Rudija, sreća je samo da nije neki
perverznjak koji bi u mojim tangama hodao doma ha ha haaa
na štiklama..a ko zna :))


Vaša Lucija



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow




Post je objavljen 13.08.2007. u 18:05 sati.