Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

krčki sajam

razlog zašto sam morala tako brzo otiči iz rijeke a tek sam stigla je krčki sajam....bilo me je strah napustiti rijeku jer missy nije bilo dobro...tresla se,stalno spavala(cijeli dan),i odbijala je hranu....fakat me bilo strah i mislila sam na najgore..šta ako prestane disat a mene nema,ili kad dođam da dođem prekasno....lude misli..uglavnom krenuli smo oko 9 i stigli smo u krk oko 10h navečer...stari je otišao parkirat auto a frane i ja smo otčali brzo u grad....kad sam vidila na šta liči krčki sajam zgrozila sam se...najgori u svih 9 god kako pamtim krke sajmove....neki idijoti su pjevali na rivi samo oni domači su išli to slušat meni nije ni palo na pamet,zvala sam veroniku(oku moju sestričnu)da se nađemo nego nije čula mob....vidila sam gabija(mog bratiča)da ima novu curu..uspjeh,pitala njega di je veronika odgovara mi da je išla prema dolje ok krenem prema štandovima,stanem malo dalje i pitam njenu staru di je veronika ona kaže da je kod klizališta,ja do klizališta ni tamo nje nema,u povratku sam se doslovno upoznala s gabijevom curom i čini mi se simpa...onda mi on počeo čačkat po rajfu i pokvario mi frizuru..uglavnom krenula sam nazad i pitala veronikinog starog gdje je ona i hvala bogu rekao je točno da je ona kod lunaparka,izljubile se mi i ona mene digne svi nas poledali,ona je mene mlađa 6 mj a veča od mene za glavu.uglavnom ona završila bacanje loptica(kaže da ju je neki dečko gledao),otišli smo veronika,barbara,kika i još neka cura s franetom i samnom u park.čovječe park je vrvio samo mladež.ovako u gradu krku nisu super i nisi cool ako ne piješ,pušiš,(pojedinci se i drogiraju),oblačiš se punk ali više zahtjevaju metal i ako ne nosiš starke...je***e ih starke dođeš na krk i gledaju ti u noge jeli nosiš starke...u okinom razredu SVI,APSOLUTNO SVI imaju starke jer kopiraju ove sedmaše i osmaše,sad je veronika kupila i sebi starke neki dan da nebi bila crna ovca....za mene je to idijotizam...ako ja mislim da sam se prije 3 mj oblačila sporski i šminkerski...oblačila roze maice,dekoltee i tangice neču sada oblačit se u crno jer se moji "prijetelji" furaju tako(ovo se odnosilo na oku),sve sam ja to njoj ispričala u facu zato se i ona duri na mene....dobro od parka gdje su nam nudili neku rakiju(kažu da je jaka)cigara na dalje,tamo je veronika ugledala svoju simpu,zove se david a nadimak mu pikolo...itd krenuli mi na klizalište sjele za onaj šank i ogradu..klizali su neki dečki i cure par njih koje sam znala....u klizalištu je i bio poznati pedofil...ja nisam znala je pedofil ali sam ga skontala da me stalno dira i nasloni se uz moju ogradu kud bi ja išla tu bi išao i on,jedno vrijeme me slikao i mene i oku..meni ga je bilo pun k***c digla se i pozvla ga neka dođe;on je mislio da ču ga poljubit ili ko zna šta...onim opasnim glasom rekla:slušaj me sad još jedan put me pogledaš ili nedaj ti bože slikaš imat če problema s mojim starim(i pokazala mu znak za smrt,prerezan vrat)..on meni dobacio na talijanski ali me je sve jedno skužio,pizda mu materina tip ima više od 40 god,zvala ja starog i rekla mu sve to..odmah se on raspitivao....i reko je neka ga na zovem da dođe ako i dalje sere da če imat s njim problema...mene strah za sliku jer je još u njegovom aparatu....nema veze....veronika nije mi se ni obračala jer su bile neke njene prijateljice,to ona stalno radi izbacuje me iz društva jer ne podnosi da se skompam s njenim prijeteljicama,i bolja sam s nekima nego ona,kad su je sve izbacile i otišle došla je meni jer je vidila da se jedan dečko mi upucava,ja mu se onako smješkam i podjebavam ga a ona samo sa strane kipi para joj izlazi,dotrčala ona do mene i počela se ona upucavat njemu ja sam ju prepustila mislim ono imam dečka šta če mi on,a on nije nju palio 5-9,nakon nekog vremena ušao david-pikolo u klizalište ona se sva raspompurila,sva se je digla i dokazivala...ona je mislila da nema curu,dok su svi ovi klizali neko mi je ubacio grudu u dekolte..smrzla sam se...kasnije sam doznala ko je i budala mi htio stret kokice na lavu pa su njemu poletile na glavu i maicu...i kad vidiš malo dalje od mene se žvali pikolo s jednom curom....kad je veronika to vidila samo što nije počela plakat,počela je lupat po onom stolu,grist nokte,a meni to baš slatko baš su bili medeni on je nju i mazio i sve kad sam rekla njoj da su slatki par ona je poludila,kao pogledaj joj nos,kako je ružna..itd i glupača mi uzela mob i išla ga slikat a kao njegova cura to ne vidi..ja da nisam bila tamo ona bi ju napala a pikolo če sad 4 srednje....to je bilo....da neko slika mog dečka rekla bi slikaj ali ne bulji toliko...ovi se žvale a ona meni gledaj,gledaj kako rugoba mu stavlja jezik u usta a meni slabo....rekla sam joj neka odljepi...na kraju su svi izašli s klizališta i otišle smo prema rivi....i u 1 me zove stara kada ču doč...bilo mi je dosadno i došla sam u 1 i pol...kod ujaka jer kod njeg smo spavali a on je inače iz stutgarta pa....svi su uglavnom spavali osim mojih staraca mene i franeta i ujaka i ujne oni suko zna do kada pričali..ujak nam išao po kebab s nekom ribom i pitaj boga čime..ujutro nam je kupio bureke i ja u wc.....pozlilo mi....nakon toga išla sam brata vodit u šetnju i u parkič tamo se zaljubio u jednu anu iz beograda....i pridružila mu se neka mala crnačko djete i priča francuski....ja sam se parala moj brat kako je grlio tu malu..došla doma išli mi u pozdrave i u svakoj kuči pričali kako nam je bilo u dalmaciji.....negdje oko 8 sam došla do oke...išla je ona na msn i sprdale se...izbušile smo heli balon i pričale od smjeha sam pala s kreveta,nešto kratko sam išla na chat jer sam trebala se čut s markom....i mene starci zovu da idemo za ri....dobila sam neke šlape tj cipele iz italije i ja i oka samo su moje crvene s bijelim točkica a ona crne...mi smo se smijale tome...dogovorile smo se da če to biti za maškare a nisu tako loše jer su in...i napokon u rijeku sam otišla....probudila sam se i idem na misu...čekam doručak da mi ga stari servira....pozzzz:iri,malini,vale,oki,emi,tini,romani,tincek,sharku,anty,ričiju,patty,barby,pinu,marijanu,mariu,paički,tari,patriciji s krka,tei,franetu,barbari,i svima koji dolaze na blog ali ovi koje sam imenovala su special...a puse i zagrljaju idu malom anđelu...volim te marko

Post je objavljen 12.08.2007. u 09:27 sati.