Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tuzasve

Marketing

Kako loše ocjene predočiti starcima...

Prolazeći pored sobe svog sina, otac je bio zapanjen vidjevši krevet lijepo poravnan i sve uredno i pospremljeno.
Tada je vidio omotnicu na jastuku. Na njoj je pisalo 'Tata'
S najgorim slutnjama, otvorio je omotnicu i počeo čitati pismo držeći ga drhtavim rukama:
'Dragi tata, pišem ti s velikom žalosti i tugom.
Morao sam pobjeći s novom curom jer sam htio izbjeći scenu s tobom i mamom.
U Jani sam našao pravu strast i ona je tako lijepa... Znam da je
ti ne bi prihvatio zbog svih njenih piercinga, tetovaža i njene uske motorističke odjeće, kao i zbog toga što je ona toliko starija od mene, ali to nije samo ljubavna strast.
Tata, ona je trudna. burninmad
Kaže da ćemo biti jako sretni. Ona ima kamp-kućicu u šumi i hrpu drva za loženje, što ce nam biti dovoljno za cijelu zimu. Želimo imati još puno djece. puknucu
Jana mi je otvorila oči činjenicom da marihuana stvarno ne šteti nikome. Uzgajat ćemo je i razmjenjivati s drugim ljudima u komuni za kokain i ecstasy. U međuvremenu, molit ćemo se da će znanost ipak uskoro naći lijek za AIDS da Jani bude bolje; ona to zasigurno zaslužuje.
Ne brini, tata, meni je sad 15 godina i znam se brinuti o sebi. Siguran sam da ćemo vam kad-tad doći u posjet da vidite svoju unučad.
Tvoj sin Boris

P.S. Tata, ništa od toga nije istinito. Ja sam preko puta kod Ivana doma. Htio sam te samo podsjetiti da u životu ima puno gorih stvari od one školske svjedodžbe na mom pisaćem stolu. Volim te! Nazovi kad bude sigurno da se mogu vratiti doma.partysmokin

Sadržaj preuzet sa stranice interneta...neznam koje...


Post je objavljen 05.06.2008. u 08:00 sati.