Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mojikonjimojisnovi

Marketing

Moje prve ljubavi...

... su Tara prvi konj kojega smo dobili prije 4 godine i razmazili je tj. ne mi već tatazujo. Nakon godinu dana Tara je točno na Uskrsno jutro oždrijebila Tenu party malu kobilicu sa lisom u obliku križića. Naravno ta mala kobilica više nije mala sada je već jašimo i idemo na terene sa njoj i svakoga dana je sve bolja i bolja. Sljedeća dva konja koje smo dobili su Kontesa Nera prekrasna kobila koju nemože voljeti svatko (a ja nisam jedna od odnih koja ju jako volino) nekada je preskakala prepone ali sada je samo na terenima i na njima se non-stop natječe sa Barunom odnosno Snješkom (mi smo ga preimenovali zbog toga što zapravo ne postoji razlog zbog kojega se on zove tako nut ; barem ne fizički), on je konj kojega možete samo sanjati da imate kada idete na terene: ne boji se ničega i ima snage koliko vam srce želi čak i da nosi dvoje ljudi po terenu(isprobano yes).
Tena, Kontesa Nera i Barun su smejšteni u PP Učka na Ranču Grabrova (o kojem ću vam pisati kasnije), Tara uživa u prekrasnoj privatnoj štali blizu Zagreba.thumbup
Velika pusa svima
kiss wave
NAPOKON SLIKICE

Alen i Barun...
Image Hosted by ImageShack.us

Tena i ja...
Image Hosted by ImageShack.us

Kontesa i Sanja...
Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 10.08.2007. u 20:36 sati.