Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

Home sweet home

Napokon sam i ja stigla sinoč.osječam se umorno ali tako super;od provokacije,straha,zabave,ludiranja,upoznavanja na dalje......ovako prije početka pisanja posta želim vas upozoriti na to da ču najvjerovatnije zaboravit češto pa ču ubacit kada se sjetim valjda če te se snač jer 15 dana nije malo za prepričat!da vam pojasnim put prvo smo išli magistralom do ljupča to je blizu zadra,od ljupča smo išli gledat apartman u baškoj vodi(kasnije ču ič u detalje),nismo našli smještaj pa smo išli na selo 20-ak km od makarske di ja imam kuču prespavali smo gore i ujutro smo se spustili u tučepe tamo smo ostali 1 tj(to mi je naj naj naj pričat ču),poslije tučepa smo išli na selo jer mi došla sestrična iz ri itd,nakon 3 dana što smo bili tamo otišli smo u međugorje tamo bili 3 dana i vratili se na selo prespavat i trebali smo krenut u jutro pa kava,pa doručak pa ručak pa ovo pa ono i tako se oteglo do 19:15.....stigli smo doma oko 00:30.imorila sam se....zaboravila sam vam reč da se marko preselio u njemačku točnije u munhen(minhen ne znam kako se točno piše),sve jedno naša ljubav ne prestaje njemu je 17 i pol on za pol god može se vratit da oče...svaki dan se čujemo,dopisujemo,šalimo i tako....se spremni na pustolovine?VEŽITE SE POLJEČEMO!!!!

OVAKO krenuli smo preko magistrale sve do ljupča guzica mi se srondala,kad smo stigli u ljubač grgura i dominika(naših friendova ali užasno dosadnih tipova) nije bilo pa nas je njihov stari odveo do njih na marinu,budale nas nisu prepoznale dominku(mlađem)je trebalo da skonta ja sam crkavala da čovjek ne preepozna nas njegove friendove dobro nismo se vidili 1 god ali nisam se toliko promjenila,dok grgur nas je prepoznao kad je čuo moj glas(njegova sam simpa još iz parkiča tj od 3. god života hvala bogu več 10 god. žalim to)sav se rasprpurio kad me vidio(BOŽE BUDALE),došli doma...otišli na kupanje tamo se kupali,odveli nas u svoje sklonište(moram priznat da je zakon,dečki su napravili grafit hajduka(iako ga ne volim)super izgleda,povješali šalove,marame neke mrtvačke imaju fotelje,kauče,stol,telefiziju,frižider,vitrinu baš je ono jebeno cool...ok kasnije smodolazili doma izašli smo van pokazali nam disco bože sačuvaj,tu su postali napadi,neizdržljivost,ljubomora za ne pričat...grgur se pretvorio u drugu osobu kad je saznao da imam dečka,čovječe budala na m3,ponio se ono baš ofucalo,plakala sam od jada jer su te večeri kad sam ja išla pajkit uzeli moj mob i slali marku nekakva sranja i prestavili se kao da je to moj stari,sutradan smo išli na kupanje i tamo sam upoznala marka i antoniya(dečko je fulll zgodan i ima prekrasne zubeke)MARKO TI SI MENI NAJLJEPŠI NE BRINI!!uglavnom skakali smo s neke jahturine budale me gurale itd.i ova dva debila prozvali me SHAKIROMludbang.zbog plesa i kako tresem sisama.dominik se oduzme kad sam ja u kupačem to se vidi da djeca imaju psihičkih problema.ok ja to shvačam da dečki bulje curama u cice i guzu ali spontano u pubertetu si i to je sve normlano i prihvatljivo.ali da ti pričaš s curom i blejiš i isplaziš jezik do poda to je apsolutno retardirano mene je ovo sram pričat da poznajem takve dečke.jednom kad sam uvatila grgura nakon 3 puta opomene zavalila sam mu jednu da je pao na pod i zacrvenjelo se lice.dosta o njima poslije toga tj.poslije ručka išli smo s njihovim kaićem(brodićem,barčicom)do neke vukojebine i cijelo vrijeme su me zajebavali svi od njihovih staraca,mojih,oni,moj brat kao da se antony zaljubi u mene(zaljubio se je bože moj nisam kriva što je tatako a i sam mi priznao inače on je iz new yorka i ima 16 god,ali on meni slatko priča hr,ko malo djete ovi ga zajebavaju kao pederu a on slatko odg kao nisam peder,kad nakon nekog vremena vidiš njega i njegovog bratića marka kako dolaze,po grotama se penjat zbog mene to mi nepojmljivo kad smo trebali ič od te jebane plaže na kojoj je mulj ko govno,tamo me grgur naučio kako se skače u valove.trebali smo se spremit i ič ali nije se gospodi dalo vračat po nas na plažu pa smo morali vračat po grotama samo moj brat i ovi starci u barci a mi po stjenama kad je čuo antony da idem tim putem ono sav je bio happy,bili smo došli doma večerali kad tjekom večere mene marko zove ja se javim a grgur ko žandar ko je to,reci da jedeš,poklopi mu,ja bježala i ubila se pala preko zida u draču ja razgovaram s markom i složim se grgur se smije s gornje strane,ja u zbunju a marko preko telefona,išli smo do zadra vidila sam zadar...grad me fakat fascinirao nisam mislila da je tako ljep,ok vratili se i moja fiks ideja da idemo van a vani fešta ja nagovorila i mi tamo.taman naiđemo na marka i antonyia mene antony pregledao od glave do pete i pitao kao mi se sviđa njegova maica.ja ono kažem cool je a i bila je sexy.ovi su išli igrat a ja na plaži i grgur stražari tu smo se jako,jako posvađali.mislim da su marku ispali bubnjiči kad nas nje slušao koliko sam se derala,uglavnom došli smo doma a tamo pranje mozga.moj brat je ispričao mom starom da sam ja grgura pljuvala,vrijeđala i tada je moj stari saznao za marka.ljuta i uplakana morala sam se debilu ispričat da nije bio tamo stari hraknula bi ga u facu a on mi se onako idijotski nasmješio i reko luzerice odi plakat.joj odma sam nazvala marka i zaspala dok smo razgovarali jer sam tulila marko i ja podjelili smo tajne.ujutro nazvali smo jedan drugoga pozdravili smo se on je u podne imao let poslali smo si brdo mms-ova.i plakala sam ko mala beba mama mi dala ruku i bila mi rame za plakanje.joj dok ovo pišem suze mi kaplju.otišli smo u bašku vodu misleči da čemo tamo šta nač....naja ništa stari otišo do brela jadan nešto tražit naja također.....dok su se svi kupali ja sam slala slatke poruke marku misleči da neče primit kad je odvratio na por ja sretna uletila u more s robom...oko 9 navečer nam ostalo na selendru ič spavat.tamo sam prespavala i u 7 ujutro se digla prvo sam marku poslala por za dobro jutro i tako..otišla po Danu(prijateljicu sa sela zovu je još Sitna ne znam zašto ali pravo joj ime Danijela) poslije ručka išli smo u tučepe tamo nač apartman,ja sam bila iscrpljena toliko da sam zaspala na plaži.....kad sam se digla glavobolja za popizdit tako mi je bilo kad sam ostala u bolnici to su napadi jaki imaš osječaj da če ti se mozak,glava,lubanja sve rasprsnut..užas tata me ko malu bebu morao nosit od plaže do apartmana to negdje 20 m jer smo našli apartman malo dalje.sad da pričam o apartmanu ovako veliki 3-soban apartman+dnevni boravak+blagavaona+kuhinja+2 wc+klima+terasa od 11 m,potrebno je izač iz dvorišta da bi ušao u more tj.2 m i u moru si.-stavit ču vam sliku s terase,od ulaza di sam stala pa more,te slikano iz mora ulaz,o cjeni ne treba raspravljat osim da je jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkoooooo puno koštalo ali zaslužili smo to,sad ne znam točan redosljed kako sve to ide tu večer sam se raspakirala i zaspala,ujutro na plažu(pokazat ču je)upoznala sam 4 dečka tj susjeda gledali smo se balkon preko balkona.tj upoznao nas od tibora i filipa stari....on je reko kao dečki pogledajte komad misleči da sm talijanka ili španjolka kad sam odg na hr ostao je bez teksta...kasnije sam se sprijateljila sa bratičima od tibora(14 god) i filipa(18 god),krunom(15 god) i vijekom(18 god).tu večer smo familijarno izašli kako mi samo znamo u 10 navečer kad se ostali vračaju doma i išli prošetat.ja sam mislia d su tučepi malo mjesto tj nikad nisam išla dalje pa sam mislila da je samo do marine to je negdje oko 1 km naj više od mog apartmana...ljepo se ja ubukla,sredila,stavila olovku i sjajilo i natakla cipele od 10 cm pete ne znajuči da tučepi nisu 1 km več 5 km i otpale mi noge jer nika prije nisam hodala u cipelama na petu.ono stara pita me bole noge a ja ono ne,ne ma bože sačuvaj a ono brojim zvjezdice.negdje pred kraj nisam mogla izdržat pa sam išla bosa,opet dop s markom i spavat,ista priča sve isto samo sam se ja skompala više s krunom,onako počeli smo malo pričat sve ista priča kao i jučer i izašli van,zaboravila sam reč kad sam ja vidila one kafiče,one barove,one igraone ono sve ostala sam bez daha,počela ljubit starce što su me doveli tamo,naravno svaake večeri smo ja i buraz Frane odigravali najmanje partiju biljara.i pobjedim samo se sječam da od 6 partija pobjedio me 2.odlično igram biljar.i sve tako da ja skratim slično je bilo sve osim šta je stari bratu napuhao barku od 3 m i poboljšao se još moj razgovor i zezanje s krunom i tibicom(popizdi kad smo ga kruno i ja tako zvali),znači oko 3 dana u tučepima otišli smo do makarske jer se mali brat mi nešto razbolio pa su trebali mu ljekovi ali došli smo tamo poljubit vrata,otali u makarskoj ali svugdje gdje i mi tu je bila i missy onda ljudi seru kvake pa miči to pseto od mene,jebem vam mater kako to možete držat(jedan specijalac je to rekao mi kad sam ju držala)i tako i nismo nikamo mogli s njom pa nismo nigdje ni ostli.dakle 4 dan proveden u tučepima mi bio super ludiranje,gledanje tv ispod klime ko bog...nečete vjerovat da sam svaki dan proveden u tučepima gledala oprah,i poslije kupanja samo išli u makarsku po lijek i ostali da se malac nije izgubio i to je bila ludnica te večeri još je bio brod ljepote i užas mali je nestao nema ga progutala ga zemlja ko je bio u makarskoj zna kakav je trg iz njega izvire 10 malih uličica.stari zvao muriju malog progutala zemlja...ja sam kriva jer navodno ga nisam čuvala ali nakon pola sata smo ga našli kako mali mlatara po vodi od jedne fontane ja nisam znala što bi prije ga poljubil ili udarila kad sa ga ugledala zaletila sam se zagrlila ga izljubila i udarila ga noge su mi se precvikale.tu večer sam dobila zabranu izlaska vanmadburninmadheadbang.5 dan je došao brod ljepote u tučepe ja onako radoznalo išla vidit jer sinoč nisam mogla jer sam se tresla,stala sam tamo dole da vidim ko je od selebrityia reda radi i tamo upoznala par curica....uglavnom curice neču uveličavat stvari i preseravat se ja sam "velika" a one su male nego šta je je ja sam več ajmo rec najstarija od njih ima 10 god ta je imala kilu maskare na sebi,mislim da pola tubice je potrošila,zatim pol kile sjenila litra onog sjajila,ova imala 10 ove sve od 10 do 5god ova od 5 bože sačuvaj,jedna od 8 unakazila se neke šljokice po licu i ona roza ili čak crvena boja sve natrackano po licu grozno,ja imala crnu olovku labelo ono disco quen,i na kapcima 2-3 šljokice neprimjetne.jedan dečko me povukao gore kao igrat nagradnu igru jer ove ostale su "male" pa ne mogu kao ove osobe.bila na brodu ove klinke išle plesat pjevat sramotit ja čekala i došle 3 cure 1-16 god i 2-18 i neki dečko s njima.ja i jedna do mene išle piti neki šampanjac neko sranje kao zaštitno lice je paris hilton.to je sranje nad sranjima još ga nema mislim u prodaji ja sam imala čast ga probat ma još mi ono sranji u ustima.....išla sam polije toga prema igraoni na biljar i mogu reč da sam se naroljala,sve mi se maglilo pred očima i noge su mi bježale...starci meni antonia ti si pijana....ko ja ste vi popizdili? ajde reci starcima da si se napila.u povratku vodim ja psa i 2 dečka dečka kao citiram sad naš dijalog:JEDAN:(govori ovom drugome)bježi ča ovo če nas ujest
JA:(smijem se) ma neče dečki ne brinite
DRUGI:sigurno neče?
JA:100%
Drugi:kako se zove?
JA:missy
JEDAN:ljepo a kako se zove ljepotica koja vodi tako ljepog psa
JA:antonia
JEDAN:antonia tako si ljepa da ti ljepo ime to stoji
JA:molim?(smijem se)
DRUGI:imaš mobitel?
JA:imam....zašto pitaš?
JEDAN:bi nam dama htjela dat broj
JA:NE(tonom ono da ih zajebavam)
JEDAN:zašto?....
JA:tako,šta če ti
DRUGI:pa ljepa si
Ja:slušaj te ja imam dečka i potpuno sam rezervirana,
JEDAN:uuuuuuuuuuuuuu,neko je zaljubljen
JA:da imaš šta protiv,i jako ga volim
Drugi:ajde adijo mala vidim da si glupa....
JA:sorry stari tvojoj glupoči nema konkurencije
JEDAN:laku noč,pozdravi si dečka i reci mu da ima dobar komad za jebanje
Ja:(okrenem se i taku sam mu šljagu zapucala da je skoro zplakao)
čovječe stara,brat i ja smo se do 2 ujutro smijeli svemu tome,6. DAN JE BIO DAN ZA PAMČENJE!!!!!digla se oko 9 serviran doručak u krevet,markove slatke poruke me dočekale,na kupanje sam išla tamo je bio kruno,tibica,filip i vjeko.ja i kruno smo baš pričali,zajebavali se,igrali picigin,pričali o tamo gdje živimo njega je zanimao život u Rijeci,mene je njegov život u Zaboku.dok smo se mi zajebavali tibica se kvarcao jadan bio je kao roštilj.on je tu večer otišao za zabok pa je ostali samo tibica i filip.dosadno mi je s tibicom bilo pa nas je stari vodio na padobran....ljudi to jebeno kulj samo pederi ne dižu onako do oblaka nego negdje oko 50 m.kad de diže i spušta konop preskače kad de diže nije toliki strah jer češ past s visine od 5 m, ma ne može se reč da je to strah to je više onako adrenalin jer ti preskače konop i i kad preskoči imaš osječaj da je puko i....a kad te diže s 5 m a kad te spušta s 50 i vidiš onu veliku visinicu i kad ti preskoči to pomislila sam kad je 1. put preskočilo papa mone ode ti u 3 pm.rekla sam franetu ako mi se šta dogodi nek kaže marku da ga volim.s 50 m past u more ili na beton isto ti se piše-smrt.ali meni je sve jedno 50 m bilo nisko....ja priznajem ja sam osoba koja obožava visinu,adrenalin,brzinu,žestinu i izlaske.kad sam se spustila na platformu htjela sam još ali puno je 300 kn za 6 min.tu večer me starci vodili van.u klub među plesačice brazilke i CHOCOLATE MANA.OPUSTILA SAM SE TOTALNO nije me bilo briga što me ostali gledaju kako tresem...ali sve jedno falila mi je jedna jedina osoba :MARKO.da je bio on tamo odrekla bi se izlazaka u onaj raj bez frke.da dovršim ova brazilka je plesala na neke moje pokrete.OVO SE ODNOSI NA MUŠKI DIO PUBLIKE:dečki vi morate vidit to savršenstvo,to tijelo,tu guzu,nema celulita..od onih velikih cura dala mi je ruku jedna od te 2 plesačice popela me na šank to je šank na kojem one plešu a unutra je jakuzzy imaju i štangu.ma fenomenalno.plesala sam s njom i onda mi je prišao taj CHOCOLATE MAN kako ga ja zovem i ponudio mi ples ja sam sišla dolje jer neču biti neka fufa koja se povlači s tipovima a imam dečka.on je na španjolskom pitao moje starce zašto ja ne želim plesat s njim..pa super plešem častit če me cugom....i ništa moj brat je stajao ispod nje slikao ih....jedna ga je čak poljubila,i on je nju....malo ga je bilo sram....ako mi dopusti uzet ču mu aparat i skinut slike od njezinih guza,nogu,cica to če biti za muške....a za mene je stari slikao CHOCOLATE MANA.budem stavla slike....i i taj dan je završio vratili smo se doma....spakirali smo stvari i ujutro smo napustili apartman pošto je bilo jako vruče odlučili smo ič na kupanje..na nudističku plažu ustvari nije nudistička ali pol je golih i pol ne.a ujedno je plaža di se psi smiju kupat i otišli smo tamo....pošto su večina bila golih a sve ženske u toplesu i ja sam se skinula....a neka 2 mađara to su bile fore kao ja ležim i dop se s markom i kao oni ne gledaju...ma ne...postalo mi neugodno bila 20 min i ubukla gornji dio bacila se 3 put itd....krenuli smo na selo jer su došli ovi izz rijeke moji bratiči i sestrična....dočekali nas ovi na pisku(to je centar sela di je dučan,gostiona,igralište itd...)ostali smo dolje i odmah sam uzela missy prošetat.oko 10 sati sam došla doma i tamo je bila katarina moja sestrična ona ima 18 god.i pozove me u wc i kaže da je nešto jako ljuta na mene...ja zastala...i u vezi je nešto s mojim pršlim blogom..ja pomislila da sam šta napisala protiv nje ili nekog noj dragoj..i kasnije me pozvala u njenu sobu i rekla je da se radi o mom pokušaju ubojstva...pričale smo o tome o mom i njenom dečku,o njenom maturalnom putovanju,ma od 10 h-do 2 ujutro smo brbljale.sutra dan se ona vračala u rijeku i ja sam joj pomogla pakirat stvarčice i ono usput se zekale.popodne je ona otputovala a ja isti dan otišla u međugorje.missy smo ostavili kod Dane...prvu večer čim smo otišli prema tamo stari je morao obavit tehnički i ko zna šta jo pa smo čekali u imotskom....itd....u međugorje smo stigli kasno jer je missy podivljala jedan luđak mamicu mu negovu,jebao bi ježa i sve po spisku da sam bila tamo zaklala bi i njega i ono jebeno psetoo što drži...možeđ mislit koji idijot ič polit vodom psa i ne to psa onog čivauvicu nego staforda tj. liči pitt bullu ko ne zna i reč razlog zašto ju je polio samo da vidi kako če reagirat..ja kad sam to čula došlo mi je da s onom kiselinom što nagriza metal njega i onog idijota spržilo-ubilo.jeme mu mater onu koja ga napravi takog imbecila mog se psa našao poljevat....missy se istrgla lanac je pukla i Dana ju je lovila....nedaj ti bože da je missy nekim slučajem ugrizla boru moj strai direktno u zatvor jer ovo ne grize ovo trga toga se ja bojim...to kad debil se nađe.i tako mi ostali 3 dana u međugorju bila sam i na podbrdu i križevcu....prekjučer sam došla opet na selo....pespavat i ujutro trebali smo otič na groblje i kod tatine ujne...na groblju sam malo stala i razmišljala o bratiču koji je poginuo ni kriv ni dužan na bicikli imao je 14 god suza mi je krenula....a moj brat mu ful liči precrtani su i koliko se god ja i frane svađamo prestrašila sam se kad sam vidila koliko su mogu slobodno reč isti.snažno sam franeta poljubila i zagrlila i zaplakala opet....bili smo kod ujne i ja odbrojavala kad čemo ič....došli smo na selo jer su mi dida i baka došli tamo i išli smo se pozz jer ih nečemo vidit...i trebali smo oko 2 krenut,pa ručak,pa mi došla rodica iz st i još par rodica i poslala mi ona 297 slika i 4 pjesme....brzo je morala ič ča samo me došla pozzz....i ovi su ostali na još jednoj kavi meni puko film digla sam se i išla igrat nogomet s ovima...i napokon u 7 i 15 mi krenuli ja sam tako bila sretna....i stali smo kod šibenika na pumpu i malo protegnut noge...išli brača i ja u parkič....koja je to bila sprdnja....bože sačuvaj dobro kad nisam slomila onog konjiča..i neki tip išo u ženski wc moj brat to išao snimat.....tamo nam ušao roj komaraca u pm a ja i frane alergični na njih...izgrizli me svugdje.....i napokon ja sjedila naprijed ukočila sam se iza...još kad se frane raskreči ili češto legne pa se svađamo....i tako vozila sam se do novog vinodolskog onda sam morala nazad i do kuče...kad sam ušla u svoj kvart nisam skužila di sam....a kad sam došla u ulicu joj kako sam bila sretna...i brzo sam utrčala u kuču.....prvo u svoju sobu prvo što sam rekla hvala bogu napokon u svom kraljevstvu,poledala je sve di sam ostavila,bacila se na krevet i zagrlila svoj jastuk pogledala su svi posteri na broju na brzake,svojeg zekotota kojeg sam dobila od friendice za ročkas...baš mi cakan....i sada napokon kako sam i rekla u svom kraljevstvu....jutros sam se digla i odmh slušala vivu,onda frane nije htio ić po kruh pa sam morala ja...zatim marendat morala se raspakirat i sve ostalo bila na chatu,blogovima čula se s anty i romanom...ma sve je super....sad se moram ič spremit i odlazim na krk i vračam se možda sutra....joj dugo nisam putovala....moram ič za krk...hvala svima bok a marko ti več znaš VOLIM TE I PUSAM YOUR PRINCIPES!!!!!

Post je objavljen 10.08.2007. u 16:10 sati.