Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Nagradni zadatak!


Ko prvi pogodi ima pivu u utorak.

Kako se zove najljeniji portugalski nogometaš?

Šifra:
Ime - Prezime: 3 - (6)6


Danas plivam mini maraton u Kukljici.
Sve bi bilo ok da imam formu i rame, a ne škembu i dvije hrskavice koje se međusobno dure i krckaju prilikom buđenja.

Stoga sinu jedinome najljepšome ostavljam smisao za humor, zbirku cd-ova i sve Alanfordove te stan u vlasništvu njegove bake.
Kolezi blogeru Didi69 ostavljam kredit za isti stan, auto, klimu te stambenu do kraja jer me zbog moje glupe ideje (i njegove realizacije mojih snova - pucanje četveraca na igralištu POŠK-a) još trga rame od napucavanja.

Ili peteraca?
U biti, od onog stupa za skakanje s brojem 6.

Daleko kad pucaš, ko da si ispred Učke kad braniš.
Da mi je naučit biciklirat ko šjor Frane Veličanstveni, što uradi na onoj kontri Ugara pri 7:6, ljubi ga Riba...

Kako me rasturi Dida69.
Al da nisam opizdio prvi u prečku, mrmljgrhhhh....


Ubi me prokleta ramenobolja.

Ribo, Račane...


U 11.00, mladići otvorite pivu, djevojke mašite mufovima, djeco čuvajte se plime...
Ne tim mufovima, pervertitice.
Valjda ste gledale sagu o navijačici Debbie i njenom klubu...


Ode Riba po pehar!

Nema prodaje!!!!!!!!!!!!!

Pardon, nema predaje!!!!!!!!!!!!!!


Post je objavljen 09.08.2007. u 08:14 sati.