Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sjatkicee

Marketing

...kad neće monika moram ja...hehe...

evo vidim ja da se monika baš i ne misli javit....
piše mi stalno kako joj je zabavno i ima super društvo a nikako da tome i postač posveti...
pa eto budući da se ona javljala dok je meni komp bio pokvaren evo jedan moj kratki postić...
eto trenutno kod mene nema baš previše novosti...
uživam,u ovo malo ljeta što je ostalo,koliko god mogu...
iako me ponekad osude na napore i sve suprotno odmoru al preživim ja to...
eto u petak sam bila u svatovima bilo je super...ne da mi se sad opisivati...
i planiram se u petak možda uputiti prema andrijevcima...
al monika nikako ne javlja jel smijem...hehe...
rado bi joj otišla malo skakat po glavi...
čini se da je to predvidjela pa ne šalje dopuštenje...morat ću ju iznenadit...
samo joj se pojavim pred vratima...naughty
kako dobra ideja...yeah...roflsmijeh
eto večeras sam bila na kavi i konačno vidjela jelenu nakon sto godina...
crna je kao...joj nemam riječi...valjda crnac...mah stvarno super boja...
ja sam i dalje zaljubljena,jaaaakocerek...al o tom neću ovdje...kog zanima to može posjetit moj blogach....
eto ljudi kissam vas sada....
očekujemo puuuuno komentara....potrudite se majo...hehe...šajim se...
mwa...svima....da ne nabrajam...ne bih htjela nekog zaboravit....
jojimo vas cerekwavewave
pozzwave

Post je objavljen 07.08.2007. u 00:12 sati.