Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tuzasve

Marketing

Pitali su me zašto sam s tobom ...

- jer znam da nikad neces odustati od mene, ni ja od tebe
- zbog nacina na koji me gledas
- jer ne mogu zamisliti dan u zivotu bez tebe
- jer znam da ces uvijek biti tamo gdje ces mi trebati
- jer znam da cu i ja biti tamo gdje cu ti trebati
- jer sanjam o tebi
- zbog potpunosti koju osjecam kada sam s tobom
- zbog nacina na koji me nasmijavas
- zbog tvoje briznosti i nježnosti
- zbog pogleda koje izmjenjujemo
- zbog osjecaja da si uz mene kada smo razdvojeni
- zbog nacina odnosenja prema mojim prijateljima
- zbog toga sto mi dopustas slobodno zivljenje bez ljubomore
- zbog mekoce tvojih usana na mojim
- zbog svakog tvog pogleda koji mi oduzme dah
- zbog trenutaka koje dijelimo i koji ce mi zauvijek ostati u sjecanju
- zbog vikenda koje provodimo sami
- zbog nacina na koji iskazujes svoju ljubav prema meni
- zbog poticanja moje kreativnosti i maste
- zbog tvoga smisla za humor
- zbog tvoje spontanosti
- jer sam zbog tebe najsretnija osoba na svijetu
- zbog toga sto se ne plasis pokazati privrzenost kada smo u javnosti
- zbog nacina na koji me oraspolozis kada je tesko
- zbog osjecaja kada sam s tobom

Volim te zbog tebe!,



Post je objavljen 05.06.2008. u 11:08 sati.