Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drinica

Marketing

Majka Tereza i otajstvo vjere

Dragi prijatelji,
evo preporučit ću vam u molitve jednu veliku i lijepu novost, i kao što obično kod mene biva opet prilično neočekivanu, i nekako nadnaravno čudesnu!

Image Hosted by ImageShack.us

Papa i Majka Tereza - još slika

Naime, već neko vrijeme znam svoju novu misijsku destinaciju kamo me Udruga Zdenac šalje, a danas, baš na blagdan Gospe Snježne i Dan domovinske zahvalnosti, sam saznala i datum kada tamo polazim - točno za mjesec dana (ako Bog da, makar sam navikla da su kod mene i najneobičnije promjene uvijek moguće)!

Dakle, iz tehničkih razloga, promijenila sam kontinent i govorno područje, dakle nije Afrika - Burundi i francuski, već je sad Latinska Amerika - Ekvador i španjolski (kojeg intenzivno učim zadnjih dana), pa se pomolite i za tu nakanu.

Datum polaska je 5.rujna, a kad sam danas u kalendaru htjela provjeriti koji je to dan - vidjela sam da je srijeda, i ostala pozitivno zapanjena još jednom činjenicom - to je baš blagdan Majke Tereze! I ne samo to, već i točno 10. godišnjica njene blažene smrti!

A kad je ona 1978. došla posjetiti crkvu sv. Blaža u Zagrebu, ja sam tada bila mala prvopričesnica, i mi smo nastupali pred njom, valjda nešto pjevali i recitirali, i sjećam se da je ona baš mene nekako pogladila po licu i kosi...Dodir svetosti : )))

Onda sam one svete 2003. godine, kad je Papa bio po Hrvatskoj na svom 100-tom putovanju, i kad sam išla za njim u Osijek (s p. Lukom), Rijeku, Zadar i Banja Luku (s p. Lukom), u godini kada su pokrenute Modrave, a i Zdenac, u jesen te godine išla na hodočašće u Rim na proglašenje blaženom Majke Tereze, na kojem nezaboravnom hodočašću sam upoznala brojne krasne ljude s kojima sam i dan danas blisko povezana, posebno u duhu i molitvi, kao i druženju...I živo se sjećam kad je Papa izgovarao formulaciju njenog proglašenja, kako je baš očigledno nekako puno jače zasjalo sunce, u tom inače pomalo kišovitom danu...Slično kao i 5 godina ranije, kada sam na Bistrici bila na Papinu proglašenju kardinala Stepinca blaženim, i dogodio se sličan fenomen sa suncem, u tom svetom trenutku...I sjećam se kako me na Trgu sv. Petra u mnoštvu, neka grupa mladih (crnac, kineskinja i par bijelaca) ugledala kako držim svoju hrvatsku zastavicu, i počeli su se nešto meškoljiti i došaptavati, da bi smješeći mi se - svi (pripadnici gore navedenih rasa) u jedan glas počeli pjevati: "Gospa, majka moja, Gospa, majka moja..." na jasnom hrvatskom jeziku, a kad sam ih ja začuđeno pitala kako to znaju, rekli su da oni često idu u Međugorje, da su iz zajednice Emanuel, i kako katolici svih naroda po cijelom svjetu znaju pjevati duhovne pjesme na hrvatskom...

I evo - baš na blagdan Majke Tereze i 10. godišnjicu, ja krećem na svoje misijsko putovanje u Ekvador...I još u trenutku kad sam shvatila o kojem se datumu radi, na nekoj televizijskoj emisiji danas o misijama, baš se na ekranu pojavila - pogodite tko - Majka Tereza!

Eto, preporučam se u vaše molitve i njen zagovor, kao i zagovor dragog Ivana Pavla II.


Post je objavljen 05.08.2007. u 18:59 sati.