Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

napokoon odlazim.......DLMACIJA ME ČEKA!!!JUHUUUUUUUUU

evo pišem post da vam se javim....kao što i sam naslov kaže odlazim.....ako me pitate di ja ne znam...stvarno.....uglavno idem prema jugu...skužila sam da ču sutra možda ostat na pagu(kod karle vama dobro poznate preko bloga),jer su moja stara i njena naj friendice,zatim ču ič do malog mjesta pokraj(valjda pokraj)zadra u ljubač jer su me tamo pozvali friendovi te također tamo ču MORAT ostat prespavat....e sad nisam sigurna idem li prvo u makarsku ili ne...ne znam uglavnom znam da ču ić u makarsku....tamo ču se nač sa SHARKOM,iči ću ostavit missy kod bake i dide jer nemogu nikamo s njom u međugorju..dakle idem u međugorje(otprilike 3 dana),možda i svratim do mostara,vratit čemo se po missy i ič u apartman,e sad ne znam idem li na čiovo,trogir ili hvar....uglavnom nekamo idem....nije mi bitno di javit ču vam kad se smjestim,tamo čemo ostat tjedan dana najmanje,polako čemo ić pogledat vodice..tamo jedva čekam ići...volim vidit grad(aha moš mislit....jako če me zanimat..ja nešto drugo ču ič gledat reči ču vam kasnije šta),iči čemo do primoštena(možda tamo je boki),i do biograda na moru..možda opet svratimo do ljupča ako budemo imali vremena i vratit čemo se u rijeku...kako sam ja to ljepo sve isplanirala....putnička agencija d.o.o. Monita..hehe....šalim se.....imati ču laptop sa sobom tako da ču tu i tamo MOŽDA kažem što ne mora značit napisat post a i možda stavit tu i tamo koju sliku ako ne onda čeka me pisanje kad stignem u ri.....čovječe danas se cijeli dn spremam više ču popizdit a još nisam spremila sve....mislim da samo moje robe je 1 putna torba...molim boga da stari ne vidi koliko sam robužine uzela jer če pola toga izvadit van :))),joj baš sam umorna...ali nadam se da če mi biti ljepo....nadam se da ču steč nova prijateljstva i upoznat neke komade ijako ja imam najljepšeg komada na svijetu,a možda susretnem nekog koga več znam....full sam uzbuđena jer znam da ču vidjet frienda kojeg nisam vidila od prošlog ljeta,da ču upoznat SHARKA,da ču se nač s ........(molim boga da se to dogodi),ma puno toga,jedino mi žao što neču vidjet tinu....vidjet ču i rodice iz st,friendicu sa sela,ma svašta.....idem ja dovršit sa spremanjem....još moram par sitnica i sve to složit u torbu,te prekontrolirat da nešto ne zaboravim....idem sad.....pozzz idu:
-antoneli-pazi se ne radi sranja vidjet čemo se kad dođem u ri
-ričiju-pazi da se ne napušiš,ne bu bilo dobro,pamet u vuglu pozzz
-malini-draga pusa,lolim te čut čemo se,pozzz pina i dragog
-vale-i tebi pusa,pazi se pozzz marija
-tina-jube volim te,pazi se čut čemo se
-ema-bok pozzz
-SHARK-e mi čemo se nadam se vidit,ako ne pusa
-ira-tebi ne moram niš reč..ti si velika :p
-romani-ljube pusa čujemo se
-svima koji me znaju i ostavljaju komove
-te marku-kao šečer na kraju,volim te ljubavi....mi čemo se čut a i nadam se vidit....žvaka
VOLIM VAS SVE BUDITE MI DOBRI,PAMETNI I VESELI,,UŽIVAJ TE JER JOŠ 1 MJ PA JE BLAGOSTANJU KRAJ.....PUSA VAŠA MONITA

Post je objavljen 25.07.2007. u 17:34 sati.