....a NiJe BaS jAkO.....ali u pitanju je ljubav,stovrijediuzivotumom.blog.hr" />

Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

NEŠTO SWEET....rolleyes....a NiJe BaS jAkO.....ali u pitanju je ljubav

DJEVOJKA : "Nemoj tako brzo, smanji !!!"
MOMAK : "Ne bas je ludo .."
DJEVOJKA : "Nije mi ugodno, molim te .."
MOMAK : "Kazi da me volis !"
DJEVOJKA : "Znas da te volim !"
MOMAK : "Zagrli me !!!"
(djevojka zagrli momka ..)
MOMAK : "Molim te uzmi moju kacigu s moje glave i stavi je na svoju .."
Slijedece jutro u novinama : "Motor imao saobracajnu nesrecu, jer su kocnice popustile, dvije osobe su bile na motoru - jedna je prezivjela a druga je poginula .."
ISTINA JE : Da je momak ustanovio na pola puta da su motoru kocnice popustile, a to nije zelio reći svojoj djevojci ..
Zelio je posljednji put cuti od nje rijeci - VOLIM TE !!!
Zelio je posljednji put osjetiti njen - ZAGRLJAJ !!!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu, jer je zelio da ona prezivi i ako je to znacilo da ce on poginuti ..

Ako volis nekog reci mu dok jos nije kasno ....:(



Šta nije ovo tužno.....ja sam se rasplakala...ovo sam morala objavit pusa volim vas sve


Post je objavljen 23.07.2007. u 11:37 sati.