Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

na trenutke poželim da se vrati škola.....a na trenuke se zgrožavam da ču uživat još j***** možda jesec dana

eto iskreno ni ne znam di sam stala....ajde počinjem od 15.7 jer ovo ostalo se zove DOSADA i KUPANJE....i dalje sam u rijeci..dakle 15.7 jako značajan datum....bila sam na kupanju na jebanoj plaži ispod kostrenke...mrzim tu plažu...nikad više na nju..krcato je bilo gipsyića nemam ništa protiv njih ali šta dižu noseve u zrak....samo bi se svađali..ah tipično ciganska posla..poslije kupanja sam išla na koncert od COLONIE.ljudi bilo je zakon...zajedno nakon 7 mj smo se vidjele u živo anty i ja...ja sam bila mega sretna...tako je slatka....nut..sad izgledam kao lezba ali ko ga hebe.....od 9 i pol-kad je trebao počet koncert...mi smo sjele se na pod....pričale slale si neš s moba i tako...i radile neš šta nije za javnost(anty povezano je s crnom bojom...sjetit češ se),i tako oko 10 i neš je ira izašla na pozornicu...ja i nela-anty...smo podjebavale neku babu i izbacile je iz takta...namjerno sam se narala na onaj zidić...popizdila je toooooo moni i anty rulesthumbup...plesale smo pjevale....i tako nebi mi bile da nismo gledale komade...uhhhhh....mislim tada sam bila u vezi s ričijem....ah niš specijal...veza od 4 dana..ne znam smo mi uopče friendovinamcor....super oni break denceri..neki jasmin je izvađao striptiz...a moj brat je gledao plesačicama gačicebang....ah njega to zanima mene ne...uglavnom poslije koncerta oko 1 i pol je završio...išli smo do hemingwaya(ako se tako pišelud) na cugu i doma oko 2...zaspala sam čim sam se sastavila s krevetićem.....thumbup.itd ni ne znam što je dalje bilo da valjda 16. sam prekinula..na chatu sam se našla s khm molim vas da vam prestavim princa na bijelom konju....radi se o markucerek...mojoj ljubavi...s vremenom čete saznavat....jučer bila na kupanju na spužvini...moja daleko najbolja plaža,ona pa copocabana..tamo samo mladi a šta češ tamo bez dečka?...nutnaughty.tamo je bila lisa...znamo se ali nismo uspostavile kontakt....i ni neču u startu je bilo ok ali kasnije je počela srat i iživcirala me....jebo te svaki dečko joj debil,majmun,kreten,idijot,pederbanglud..malo je pre više glupa....kasnije je digla nos jer sam joj rekla nek malo oladi s takvim nazivima jer je i na mene primjenjivala....tamo je bio i mateo...friend s kojim sam išla u raz dok se nisam preselila....a i ujedno zajedno treniramo plivanje....dečko je fura...opaljen ko šiba(mislim nije ni čudno što zajedno moramo za kaznu odplivat noge leđno 500 m kad smo totalka ludi a 200 je skoro svaki trening)....trkali smo se i ono više manje zajebavanje,skakala sam s stijene od 7-8 m na glavu u pličak dubine najviše ako je bilo 20 cm....i čovječe nisam se razbila....skakala sam među stijene na glavu i takva sranja mateo nije mogao vjerovat da sam tolika luđakinja da nisam ja nebi ni on...nego da ne ispadne kukavica da cura je skočila a dečko ne pa se bacio on se zdero...DOKAZALO SE DA SU ŽENSKE U NEČEMU BOLJE!!!!!!hehehhe...otišo mi marko jutros u DUBROVNIK šmurc,šmurc....na pripreme...jebo te koji dobrar hotel....10 m od plaže,10 m od mora,bazeni otvoren i zatvoren,plaže su betonske,pješčane i šljunkaste,imaju u hotelu fitness,barove,sobe za ne pušače,igraonu,ma svašta..mogučnost korištenja tel i kompa thumbupe to je dobro....ma uživat če...malo ga podjebavam ali šta je tu je....bila sam do malo prije kod bake....e da imamo jedan novi par...ne smijem reč ko ali...brzo če se saznat....naravno u zjebanciji ih marko pitao žele li nam biti kumovi cerek....i tako imamo kumove.....ne smijem reč imena prije nego što ih pitam...jer samo ja i marko smijemo znat za n jih dvoje...njihov odabir...idem na kupanje ako ne mislim biti spaljena ko na pogrebu kak ja velim užgiga blaž....thumbup..to je ono kad se pali tijelo i stvara u pepeo ili kaj več.....nisam grobar pa ni ne znam....odooh na kupanac....nešto starci pričaju da idemo drugi tjedan naa godišnji ako nam putovnice budu gotove....a meni žao missy...šmurc jbg ljudima kad kažeš koja pasmina samo ti poklope slušalicu....dida i baka če je par dana pazit dok sam u međugorju.....moja beba...ja bi iz 1 raz išla ljetovat u vodice....e i dolazim u ljubač friend me pozvao k sebi..tako da če mo tamo ostat 2 dana u vrh glave....sve ču vas obavjestit do kraja...nikad neču planirat u naprijed.....jer kad planiraš nešto uvjek iskrsne....tralallalllilili...i tako ne da mi se više tipkat...pozzz golupčiće,anty,ričija,malinu,romanu,kiku(tincek moju sisterku),tinu,SHARKA,medenu(romanu),blacka,itd i čečer na kraju moju ljubav i mog malog crnog,tamnoputog,plavokokog anđela.MARKO VOLIM TE!!!!!!

Post je objavljen 18.07.2007. u 15:02 sati.