Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/beautyhair

Marketing

hvala vam svimaaaa!!

Evo kao sto i vidite u naslovu...ja vam se zahvaljujemyes,stvarno ste me iznenadili sa tako puuuno komentara,too nisam ocekivala...hehenaughty
I hvala na vasim savjetima...pomoci...i utjesili ste meyes.Sad vidim da nisam jedina koju muci kosa,hehe...headbangsmijehma nije kosa najvaznija...jel tako?..pa daaa...hehwink
e pa sad ovako da malo prokomentiram vase savjetenaughty...Puno vas mi je reklo za onu veliku okruglu cetku...daa kupila sam ja nju jos prije ali nee pomazee,zapravo nemam ja volje to uvijati- zavijati svaki put..rolleyesrofl.A sto se tice sampona i tih sranja za kosusmijeh,kupila sam neki kao hm...gel ali nije gel(kao ima nesto u sebi sto daje kosi vitamine i sjaj) stavi se na kosu poslije pranja pa se drzi,ali se ne ispire i onda kao nakon susenja fenom kosa bude ravnijayes,i jethumbup...i jos neke sampone,naravnosmijeh,a sto se tice frizerki i njenih savjeta,rekla mi je da je to moja kosa i takva je kakva je i da se moram pomiriti s tim..hahanut,jer inace ako je budem mucila sa ravnanjem ovim-onimdead,da cu je potpuno unistitiheadbangEto koja utjeha onorofl.
Hmm,ali sad kad malo bolje razmislim i u pravu jeyes.Sto cu se muciti sa raznim sranjima za kosu i trosenjem vremena na njubang.Sad sam skuzila kako mi je najboljesmijeh.wiiiiiiiinut,samo je prije susenja malo ocesljam stavim onaj kao gel...i onda kad susim samo prstima kosu jos malo onako guzvam...hahanut...i onda bude bas onako lipo,a neznam kako bi vam to opisala...lolbang..ali sad mi je suuperthumbup.Tako svi koji ste rekli da imate problema sa kosom...ako je kao i moj to vam je rjesenjeyes...valjdaroflAli isto vam hvala sto se mi htjeli pomoci...bas ste srcacereklud
e i sad je meni malo gluporolleyes sto se ovaj moj blog zove beautyhair...i onda moram pisati samo o temama u vezi kose,mislim bilo bi logicnoyesrolleyes,hehe.Pa mi vi u komentarima recite jel to dobro..onda bi pisala i opcenito o kosi.i bla bla tako toblablasmijeh.Heh...a i meni se bas neda pisati blog o mome zivotu ono kao sto sam radila danas i toheadbang...pa mislim da bi bilo dobro da nastavim ovako,hmmm...sto vi kazete na to?rolleyes
e da i sto sam jos tila reci?lolblabla...a nista...
imam novi dizajnsmijeh..valjda vam se svidja...hihi...i btw odgovaram na sve vase komentare...naughty
javim vam se ja opet uskoro...yesnutwave
kissssaach svimaa!!!!!kisscerek
DODATAK:
pomagajteeeeeeekblabla....zasto nemogu viditi prvih nekoliko komentara???????rolleyesmad


Post je objavljen 16.07.2007. u 23:01 sati.