Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/beautyhair

Marketing

evo post za pocetak=)

Pa da se prvo predstavim...nutJa sam jedna 15-godisnjakinja koja mrziiiiiii svoju kosu...yesburninmadOvaj blog sam napravila kako bi mi vi pomogli i dali neki savjet...ako imate slicnih problema sa kosom kao i ja...pa da razmjenimo iskustvarofl...Hm,pa da vam kazem koji problem imam.Problem u tome sto nije ni ravna ni kovrcava...headbangehh...suha je i neznam sto da vise radim s njomno.Jedno vrijeme sam ju peglala...ali time sam je samo spalila...onda je bila jos goramad.A onda sam se odlucila osisati..onako do ramena...i frizerka mi ju je na cetku izravnala...i bila je mekana ,ravna sjajna...bas onakva kakvu sam zeljela oduvjek imatiyes...sve je bilo super do prvog pranja...opet isto...zaricala se...ali onako bzvz..kao da je prelomljena,opet je bila suha..i bla bla..uzaseek.Probala sam sve moguce preparate za njegu kose...kreme,sampone,ulja...ali nista od toga...smrc...rolleyes
Pa vas ja molim da mi pomognete,date neki savjet....a i ja cu vama...pitajte me slobodno ako vas nesto zanima...yesnut
To bi bilo sve za sada od mene...blablasmijeh
Nadam se da cete mi komentirati...smijeh
pussa svimakisscerekwave


Post je objavljen 14.07.2007. u 17:03 sati.