Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/magiclady

Marketing

čarolija nestaje

jutro... novo - naravno. prošlo je još mjesec dana, u društvu nam je sada i anna i marija (s ginny, miki i sa mnom u sobi su). da, da. društvo nam se širi. lol!!!
pa, ovako. jedno sam se subotnje jutro zaputila prema predvorju. vidjela sam da su sve cure ustale i znala sam gdje su. no, kada sam izašla u predvorje, nije bilo nikoga. zaputila sam se u veliku dvoranu, a na moju sreću sam naišla na blizance, pa smo se zajedno uputili u dvoranu. ušli smo zajedno, pa nikome nije bilo čudno što (baš nas troje) kasnimo. sjeli smo za stol i doručkovali, pa sam se sjetila kako mi hermy mora pregledati domaći i otrčala u sobu po njega. na povratku sam vidjela RJM-a. stali smo na hodnik i pričali:
- dobro jutro! -
- što...? ah, RJM!!! ti si!!! -
- tko drugi? -
- ne znam, možda ostali učnici? - osmjehnuli smo se.
- da, da - možda. što ti radiš? ideš kod njih? -
- da - hermy mi mora pregledati domaći. - i krenuli smo zajedno.
- nekako si sretna danas. -
- ma, ne znam niti sama što mi je. -
- danas si posebno lijepa... - i prošao mi je rukom kroz kosu. u taj tren se pojavio draco i ja sam otrčala k njemu i zagrlila ga. on je samo ošinuo pogledom RJM-a i rekao mu:
- RJM! možeš sam dalje, ja ju nešto trebam. - i odvukao me u učionicu. zatvorio vrata i pitao. - opet s njim? -
- prijatelj mi je! -
- prijatelj, vraga! vidio sam ja... kako ti je prošao rukom kroz kosu. -
- to ništa ne znači. -
- znači, znači. on tebe želi, a ti ćeš na kraju s njih biti. mene ostaviti zbog - njega. -
- draco... budalo. neću. pa zar me ne znaš? -
- da, drukčija si otkako si se s njim... skompala. -
- ne budali. -
- aha... prvo sam budala... sada da ne budalim. što je prekinut ćeš sa mnom? -
- hoću, hoću ako ovako nastaviš. što si... ljubomoran? -
- nisam!!! miči se od mene... - i krene prema vratima, ja ga uhvatim za ruku on se okrene i gurne me na pod. - aicha! je si li... -
- MIČI SE!!! - proderala sam se na njega i ustala se, te otišla do vrata. - draco, prekidamo! gotovo je! - i istrčala sam van. u taj tren je harry bio ispred vrata i uletio u prostoriju:
- draco, što je bilo??? -
- pre... prekinuli smo. - rekao je u šoku.
- kako? što je bilo? -
- nisam htio... nisam htio... -
- draco, saberi se i reci mi. -
- nisam htio... nisam htio... -
- što si napravio? -
- gurnuo ju na pod.... ali nisam htio... žao mi je... -

istračala sam u predvorje i pokraj društva. fred me jedini vidio i krenuo je za mnom:
- ljube. što je bilo? -

ispričala sam mu i ostao je paf!!!

p.s. ljudi. dolje u boxevima ćete naći link za moju galeriju hp slika. a na tom blogu ćete naći linkd o mog e-maila. pa, ako imate koju sliku pošaljite im. ali pripazite da ju već nemam. pusa

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Post je objavljen 14.07.2007. u 10:57 sati.