Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Nećemo o politici...


Nakon smiješne epizode s vraćanjem s jednog otoka, potrganog ključa od motora i kašnjenja na izbore devedeset i neke, kad se pokojni dida itekako naljutio na mene što nisam s njim rušio lopove iz HDZ-a, postao sam skoro skroz apolitičan.

Možda sam otišao dvaput na glasanje ali i onda zaokružio najgluplje prezime na listiću.

Smatram da su političari pokvarena, lažljiva, zla i podla stvorenja kojima uopće nije stalo do glasača nego samo do sebe samih, pa ih ne svrstavam među ljude nego nešto čega nužno mora biti u svakoj državi.

Ali nekad neke stvari nemrem prešutit i bok.



"Ja sam profesionalac, pjevam na vjenčanjima, pa zašto onda ne bih i za političku stranku? Ako to znači da sam plaćena kurva, onda zaista jesam, ali tko to danas nije?"

Žak Hu (D Hel Iz) Dek, pjevač, u Metrou


Žak je mlad pjevač sjajnog glasa. Žak je pobjednik šoua Zvijezde pjevaju. Žaka vole dječica jer je prepjevao desetak dječjih pjesmica, a na bini im zgleda ko mlado od djeda mraza (jel tako dobio ime Božić Bata malo istočnije?), pa im je još simpatičniji jer ih prokleto podsjeća na Tinky Winkyja.

Žak je prema svojim riječima i plaćena kurva HDZ-a.
Što crno na bijelo znači da stranka na vlasti mojim i vašim novcem plaća sebi kurve za zabavu.
U jednu ruku je dobro da Žak priznaje da je ipak "Plaćena" kurva - jer to znači da HDZ ipak plaća za usluge koje im Žak pruža.
Ili vjerojatno Žaklina, pošto mora imati neko umjetničko ime.
Ah, pardon, Žak je u biti Josip...

Pa kako im već kurva mora pjevati himnu, predlažem da je za izbore malo skockaju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e ne bi li pridobili još koji glas za mandat i pare od turizma koje će potrošit na janjetinu i gemište te da im djeca upisuju faksove bez prijemnih, dilaju i razbijaju aute bez kažnjavanja.

Ili da malo porade na manjinskim back-vokalima!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(a Tompson pjeva "Grkinjo znaaaj, više se ne vraćaj...")

Ili nek osnuju fat bitch quartet - HDZivasice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da se razumijemo, gade mi se i SDP-ovci koji su mogli nešto promijenit pa nisu, i fašisti i centristi, i ona stara lažna plavuša koja se na plakatima ceri tako kiselo ko da je u svoju kakicu stala, i poluljevičari i svi živi koji samo seru prazna slova.
Krepajte svi.
Moj glas nemate.

I još ste mi poremetili viziju plaćene kurve...



Nego, kako se osjećate sad kad vam je jedna veličina kao što je Žak rekao da ste kurve?



PS: Kako se zove striček koji mijenja linoleum?

Post je objavljen 14.07.2007. u 08:24 sati.