Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

Eyyyy ljudeki
..............evoga došla i sabrina na te bLog...moram da napišem novoga posta..... kaj bote meli kaj komenterati........... ufff, več sam ga dogo dogo ne pisala.....never mind... efff....nemam baš preveč časa...imam jo pametneših stvori f životu=))))....kaj ima novoga pre meni!?...pa tak...puno.....
.....I tak..........završila je škola..............zbogom osnovnoj....... malo sam tožna:( kaj več nebum išla z svojim ljudekima v školo...nabo več onoga mojega najboljeg 8. b....nabu več nas....kaj bum jo bez tih čopleki koje tak puuuuno voljim.....dok se zmislim kaj smo se skupa pReživeli.....al nam bečala.............obečaLa sam da nam.........pRešla je fešta na Dravi, zavRšna....na zavRšni je bilo zaaaaaakOnnn...................a dok smo išli dimo................si so bečali al meni nikak da soze dojdo...čudo božje...eh kaj bom........a tak volim se te ljudove....al bomo se mi si vidli još.....ak ne prije, unda si skupa na 10godišnjici od osnovne...uff kam sam jo već dišla...al tre misliti na budućnost...;)..............kaj ne tak............joj ovo bo pok jan od mojih dubokoumnih postva...komo se neda čitati nemora...neda se nit mej pisati,al so nekvi ljudi prosili ka nekaj naššrajbam pa nek im bo,..,...itako to...prešli so upisi...upisala sam se v gimnazijo v Prelog...fčera sam bila z nevenom na šudrani...jooj kak mje lepo bilo....neven sorry ka sa te srdila....znoš da sam jo inače ozbiljna puca=))))tssssss...jo i ozbiljnost......:)...posle smo još išli na drovo...itak to....glavno ka je mej bilo jko lepo....i ljudeki kaxte kaj???????jo sam ono....nemogu da budem bolje;)uživam dok još morem...ehehehe.....uživajte i vi bor ve dok smo mlodi;)))))...itak...kaj da još pišem...zutra počno turniri...tak da sljedećih nekaj tjedni valjda nam pisala posta... ..............................ajda idem ve jo............................................
.Pozdrav sema koji mi komentarajo i koji ne komenterajo,i koji me poznaju i koji me ne poznaju,i onima koji me mrziju i onima koji me voliju i sema,ali sema..
~VEJIKA PUSA MOJEMU nevchijo!!
dobro ve vam ja gibbam...pusam vas sve...
~komenterajte mi puno....puno.....
~pusex.x.x. pa paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..cerekwavewavekisskiss



E još vam sam denem reči od jane super pesme(bor je meni)

Bajaga & instruktori-Ti se ljubiš na tako dobar način:=)

Nekad se plasim
da te pozovem
da te probudim
da te probudim i pozelim
samo ti spavaj
na zrnu graska
sa svojim snovima
sa svojim snovima
zelenih mocvara

Ref.
Jer ti se ljubis
na tako dobar nacin
nemas pojma
koliko mi znacis
nemas pojma
kako mi nedostajes
U mojoj glavi
sve podseca na tebe
nemam prava da te zadrzim sa sebe
nemam prava da te zadrzim

Nekad me nema
po pet sest dana
da te nesretnem
da te nesretnem i pokdkleknem
a gledam iza svakog ugla
da se pojavis
da se pojavis
da me pokupis







Post je objavljen 12.07.2007. u 19:25 sati.