Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

za ovaj pos odvojite malo vremena

pošto zna malo osoba za ovaj blog mogu pisat šta god hoču....ovo ljeto me ubija....dosada za popizdit...ni žive duše...samo psihopati....još uvjek imam problema s ljubavlju ali mislim da če me pročirolleyes,za vikend sam bila na kupanju na kostreni s majom....sama na plaži....i onda je došla Karla(moja dobra friendica kod koje sam trebala spavati...sva sreča da nisam..ubila bi se!!!)koja je imala napade ljubomore...kao zašto se ja ne igram s njomlud..jebo te nisma ja beba pa da se igram....mislim igram picigin i one stvari na plaže a neda mi se njoj pričat o mom dečku....onda smo išle maja i ja na ploču skakati moram spomenut i karlu koja nas je pratila u stopama...digla mi tlak...kasnije smo maja i ja skakale neke debilne skokove i njoj se nije sviđalo što mi nju ne jebemo5-9 pa je otrčala svojoj mamici nešto šaptat(rekla mi mama jer je naj friendica s njenom mamommad) koda mene treba biti briga...kasnije nas majina baka počastila sladoledima i otišle smo u šetnju.....nakon nekog vremena vratile smo se na plažu i normalno ušle u vodu...kad se karla stvori iza mene:"mogu s vama igrat picigin?"-ono morala sam ju pustit jer bi digla nos...nešto kasnije je došao i mateo(friend iz moje bivše škole....i moja prva simpa,te friend s plivanja)stvarno je cool..ja ga pitala ono očeš s nama igrat picigin a karla če na to."neče on igrat s nama picigin,on je debil iz moje škole i totalni idijot!!"kad sam to čula zgrozila sam se e onda sam joj rekla da sjaše s mene i neka ode na plažu kod svoje mamice jer je dosadna....nema pravo meni ništa proturiječit i zabranjivat mojim friendovima irat s menom piciginlud..glupača je skužila da nije joj pametno igrat se s menom jer bi je mogla potopit....kasnije oko 7 sam došla na tu plažu gdje je i ona reč staroj da idemo doma....a ona se preda mnom nabacivala tipu...helou pa ko da meni šta taj tip znači...mali je zgodan....ali šta to mene briga ona me htjela učinit ljubomornom....a kad sam došla na plažu njena me mamica počela pitat zašto sam aj tako bezobrazna prema njenoj karliciburninmadheadbangmad,,,,da niije dobra s mojom mamom odbrusila bi ju...ali pregrizla sma jezik i prešutila...poslije kupanja sam išla na ročkas od mog susjeda...slavio je 1 god....bila sam 20 min i otišla doma s bratom jer bilo mi je dosta....ista priča dogodila se sutra dan.....kad sam bježala od karle...isto sve samo smo bile ja i maja malo duže na toj ploči i gledale dečke kako igraju picigin....i ono dečki su ok....i zajebavala se s jednim vedranom(stojko ga zovemo ja i par friendica ima 16 god a dao bi mu čovjek 20)....brzo je karla otčala mojoj mami i rekla kako ja gledam velike dečkethumbup...kasnije sma došla na plažu njena me mama pitala kao ono ja gledam velike dečke? i popele se meni one na vrh glave i rekla im imam oči za gledanje i bolje da gledam dečke nego cure!!!začepile su obje gubicu a moja mi mama namignula da sma dobro rekla.....kad sam došla s kupanja zaspala sam ko klada.....u pon sam išla na okin rođ...u početku je bilo idijotski....one bodulke su se rugale....i nasmijavale moj dekolteu...i kao da se ja nešto pravim...pa počeli prigovarat oki kao od kako sma ja došla na rođ ne pušta se više RHCP nemam ništa protiv njih ali mi dosadili....cure su prošlo ljeto slušale sve ko i ja a sad neki njihovi dečki iz škole slušaju RHCP pa i one se hvale....i one stvari nirvana,AC/DC,i takve stvari sad i one slušaju po njima idu mi na bubrege...zbog par tipova iz škole slušat ono čemu su se prije 6 mj narugivale...dosta o njima uglavnom onda me par osoba počelo tračat mene nije bilo briga...bila sma u društvu bokyija(nije boki moj bivši več boki dobar friend s krka),dejota tip je cool, i svoj buraza....zajebavali se...u 6 i pol smo išli u lunapark...na električne autiče,hobotnicu a moj buraz na karting....zadržali smo se tamo pol sata i postalo je dosadno...svi se zavalili na trambulin i smišljali što če mo dalje....meni sinula ideja da idemo kupit pivu.....sve cure koje su me tračale i izrugivale pol sata nakon toga rekle su oki kako joj je sestrična cool,zabavna i spržena....ono okrenula sam očima i rekla ne sudi dok ne upoznaš!!!!tako smo otišle u neki dučančič i nisu nam prodali pivu...otišli do žužiča ja i boky i prodali nam....kad smo izašli iz dučana svi nazočni su nam pljeskali....otišli do oke doma.....a jok nismo imale ključ stana.....morale smo iči do njene none po ključ..ja sam se brzo zaletila i ušli u kuču....od pive,bambusa i viskija smo se častili....jebo te 1. put u životu sam probala pivu i nikada više...fuj je grozota..nikad više...zamjenile smo se ja i martina(cura koju sam mrzila i preseravala se prije sad je naj bolja od svih bodulki)thumbup,ja sma njoj dala svoju pivu a ona meni colu s viskijem ijako je bio smao prst cole njoj je bilo pre jako ja sam to na eks okrenula..postala sam pijandura...a ona onu jebanu pivu...vera je također samo je mješala pivu i viski fuj.....a jadnom bokyiu je ulila 2 deca viskija i on to okrenuo na eks....sva sreča da je bio blizu wc pa se jadan sav izbljuvao....ja to snimala na mobu svi su se smijali a on jadan je patio.....kad smo se naroljali....otišli smo van u obližnje zgrade zvonit na vrata i bjeg uvatit...to oko 9 i pol...onda smo saznali za nekog tipa koji oki prijeti debil..fantom....koji če je kao ubit i takva sranja i ona nije htila reč starcima ja odjurila do svog starog i rekla mu a on je reko njenom..i tralallalala da ne dužimnakon svih prepada uvalila sam im šprehu o duhovima,vampirima i vješticama....svi su se prestrašili...a ja jedini heroj.,...meni je bilo baš gušt...jer sam se osječala kao neki forenzičar ili murijak što bi htjela biti kad "odrastem"svi su bili otpračeni doma..a ja sam morala otpratit bokiya,dejana i silviju..dean me uvatio za ruku i nije puštao stvarno se usrao u gače(u prenesenom značenju),a ja bez beda pričam..opičila na mobu boja mojih vena od connecta i derem se po ulici u ponoč....nešto do chata e da još dok smo pili gledali su američku pitu 5 .....boky se napalio da je bio kuči kladim se da bi nešto radio..ali sve jedno tresao je stol....ja sma chatala i zajebavala tipove....a martina je dala svoj broj an chatu i počela zajebavt nekog nudista....i tako.-..svi su zaspali a ja do 3 ujutro klatila po stanu....dosada me lovila....zaspala sam kad pred jutro kiša a ja ispod prozora zalila me da sam bila mokra ko čep....sada sma i prehlađena a jbg...kad se probudila ujutro a ono neke narukvice na ruci luda mi oka napravila narukvice i svezala ih da mi desna ruka nema cirkulaciju....vani ul hladno ali ipak smo mi išle na kupanjebang,prvo smo se bacile na porto pižane..i produžile do dražice....tamo se kupale i nagađale s pijeskom...kasnije nasneki purgeri zajebavali pa samo njih počele gađat..oko 6 nam postalo dosadno i krenule se vračat doma i vidjele bogdaniča....on nas kao nije vidio..moš mislit....stale smo skakat sa stijene straha....ja razbila jed i prva cura skočila-..imala sam i pljesak ali...ja skočila i na glavu hebeš skakt na noge skoči na glavu ako si faca....ja na glavu iako mi se digo kupači ali niš za to oka se parala sa stijene ali mene nije to bash zabrinjavalo...skočila sam ja 10-ak puta ona 3....oguslale smo do doma..oka je u 9 navečer imala nastup na klizalištu....ja se u roku 5 min otuširala,obukla,našla robu i izletila iz kuče....ona nije mogla nač nekui maicu pa nam se pogoršala stvar....uglavnom okin stari je došo po nas...vani je brijalo nema ko nije bio u dugim rukavima...a ja u topu do pupka i veže se oko vrata i kratkim hlačicama..bijelila se...prije okina nastupa igrali su veliki hokejaši do 16god....komad do komada...kasnije su nastupile i klizačice-sport mojih snova od uvjek sam htijela biti klizačica..ali rijeka nema mogučnosti tako da ni nemam ni ja....tek u zg...a jbg....kasnije su klizali i na kraju nastupili mali hokejaši do 10-god..ko je njih gledao apola sata kasniej ovi slatkiši..jebo te jesu slatki....hahaha..nisam sad zaljubljena u nikojeg ali su fakat zgodni....oka imala nastup i od 10-ponoči se moglo besplatno klizat..ja sam prva uzela klizaljke i tamo sjela...jedan od slatkih dečkiju mi zavezao klizaljku a meni smile do neba..ehheheh....prva uletila u klizalište i počela klizat...stvarno sam letila po onom klizalištu...od obrtaja...do klizanja u naprijed...stvarno je gušt ljeto sredina 7.-og mj.,do mora 2 mj kližeš...2 sata...klizala sam i u paru...ali me samo 1 cura mogla pratit...i skinula klizaljke otpratila oku doma i produžila doma u ri....sad sam u ri...umorna ko pseto se probudila...na chat kod nelle...i gledala nešto i zaspala spavala sma do 4 i pol i na komp počela pisat kilometarski post....zajebavala se s anty i richijem koji je otvorio ovajblog,sad se moram skinut s kompa jer sam navodno pre više....ma nema beda....više mi se ni ne da pisat....znam da sam dosadila ali....nemam pametnijeg posla...pozz anty(pizdo čut čemo se mi),richiacerek,tinci,romanu,xxx-a,iru,malinu,ekipu iz raz....pino(vidjet čemo jeli ču ič do baške),ma sve iako znam da mali br.zna za ovaj blog ali....nema beda saznat če par njih...ps. e zaboravila sam reč da postoji novi par moj bivši dečko boky hoda s mojom sestričnom okom....malo mutavo ali neka su sretnithumbupzijevnaughty,i tako.....molim vas ovi koji znaju za blog neka mi ostavi koji kom..kisss svima ...pusa

Post je objavljen 11.07.2007. u 17:19 sati.