Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/arachidus

Marketing

Baš vas ne rade bez greške.. dio prvi..

Eto, počinjem novu sagu (u biti, počeh je na bf.ba, s razlikom da ovdje nema omražene cenzure..), ali ne vidim zać je nebi stavija i ovdi pošto je to sve skupa ionako moje intlektualno vlasništvo..
Uživajte..
(P.S. Ina sorry, ali bilo je prejako da od toga nebi napravija sapunicu..)

--------------------------------------------------------------------------------
- Gdje idemo?, upitala me.
"Ma na neki party, glupi kolega mi je uvalio zadatak.."
- A koliko ćemo tamo biti?
"Š'a ti ja znam, dok se ne naslikam i ne izživim na flooru."
- A koka, a znaš da se nismo.. dugo.. pa sam mislila da bi mogli.. znaš..
"Moram raditi, vidjet ćemo.."

Tako je otprilike glasio razgovor između mene i drage neku večer, super cura, nema šta, osim kada se počne djetinjariti.. nekako mi se u zadnje vrijeme čini da se promijenila na gore, mada ona kaže da sam ja taj koji se promjenio.

u neposrednoj blizini mora sjedismo te večeri dok čekasmo da DJ počnu rokati neku dobru elektroničku mjuzu, ja sam pokušavao uživati u romantičnom pogledu na brodogradilište dok je ona zanovijetala nešto o mojoj frendici koju pokarah dok još nismo bili skupa, ali s kojom ostah u odličnim odnosima i s kojom ju čak upoznah jednom prilikom..

"Ideš mi na kurac, zn'š... ja te vodim na ova romantična mjesta i sve, a ti mene zajebavaš.."
- rekla sam ti da ne podnosim kada mi spominješ osobe za koje znam da si se macolio s njima u krevetu..
"Rekao sam ti da me nečeš sprjećavati da se družim sa prijateljima, jebo ja njih ili ne.."
- Idi u kurac, baš si zjoća..
"A puši kurac, nikad sretna i nikad zadovoljna.."

onda se poljubismo i odosmo do partya na kojem je taman počeo neki psy-trance.
Pola sata kašnije ja čagam s birrom u jednoj i cigarom u drugoj ruci a ona ko zombi stoji i namršteno zuri u neku samo njoj znanu praznu točku.

"Dobro koj ti je kurac, gle koja dobra mjuza a ti tu serinjaš, daj pleši samnom.."
- neću, znaš da se nemogu opustiti ako ne popim..
"M' daj, pa zar si jebeni alkoholičar", rekoh i nastavih se glupirati na plesnom podiju uz neki dobar D'n'B, povremeno je pokušavajući odvući na ples, bezuspješno doduše.

Sat vremena kašnije smo sidili na travi dok sam odmarao noge a ona tukla žalopojke kako joj je zima..
"Pa ko ti je kriv kad ne plešeš, zašto ne plešeš"
- prestani s tim, trebao si onda otići s mojom prijateljicom Anelom koja voli čagati, ja se nemrem opustiti, nađi si neku koja može..
"Mislim stvarno, jebote, ponekad se pitam koj ti je kurac, nemreš se opustiti bez alkohola, jebali se nismo već mjesec dana, aš tebe još strah da nam candidijaza(gljivična spolna infekcija candidom albicans) ni prošla a nagutali se oboje fungicida tri tone, uvijek zanovijetaš kako me ne vidiš, a kad te zovam da dojdeš do me, neš jer tobože moraš učiti cijeli dan. a znam da pokle ne učiš po kurca neg se smucaš po kavama sa svojim glupavim prijateljicama.."
- Znaš, neki dan mi je Anela rekla da bi na mjesec dana željela biti ja..glupača..
"Zać bi to željela?"
- Pa znaš, da može lako svršavati k'o ja s tobom, ja sam joj rekla da bi voljela biti ona tako da se mogu zajebavati bez srama i opustiti se bez pozamašne količine etanola u krvi..
"O bože.."
- šta je?
".. Baš vas ne rade bez greške, jelda?"


Post je objavljen 11.07.2007. u 18:53 sati.