Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Novi kviz!!!!!!!!!

Prepoznajte slavne Bosance!!!

Tko je gospođa?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tko je striček?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



A eto i dobre forvarduše!


a ...

Ako imas prekrasnu zenu,

jos ljepsu ljubavnicu,

ako imas super auto,

ako nemas problema s poreznim uredom,

ako sunce uvijek sija kad se probudis,

ako su ljudi uvijek ljubazni prema tebi i susretljivi,

KRAJNJE je vrijeme da prestanes uzivati droge !!!


b ...

Dan ima 24 sata,

u gajbu se smjeste 24 pive ...

TO NE MOZE BITI SLUCAJNOST !!!


c ...

Gacice nisu najvaznija stvar na svijetu,

al' su vraski blizu !!!


d ...

Na poslu sam Bog.

Svatko zna da postojim,

al' me nitko jos nije vidio ...


e ...

Nikad se vise necu ozeniti rukometasicom

što god baci na mene, pogodi me u glavu.


f ...

Ujutro ne jedem, jer mislim na sex.

U podne ne jedem, jer mislim na sex.

Navecer ne jedem, jer mislim na sex.

Po noci ne spavam,

jer sam prokleto gladan.


g ...

Pametan si ako povjerujes samo u polovicu onoga sto cujes.

Genijalan si ako pogodis u koju polovicu ...


h ...

Tako sam dobar u krevetu da nekad

vicem svoje ime !


i ...

Osmijeh je druga najbolja stvar koju zena moze napraviti

sa svojim ustima ...


j ...

Vegetarijanac

stara indijanska rijec za ''Los lovac''.


k ...

Dijeliti restoran ili lokal na pusacku i nepusacku sekciju je kao da podijelite bazen na dvije polovice

u jednoj smijes pisat, u drugoj ne.


l ...

Ako parkiras auto nepropisno, ostavi brisace upaljene,

da ti ne mogu zataknuti kaznu ...


m ...

Najbolja stvar s celavom glavom je ta da cujes

snjezne pahuljice kako udaraju ...


n ...

Ne volim ljude koji uzimaju drogu,

a posebno carinike.


o ...

U 17-toj se curama pocinje mijenjati glas

s NE na DA.


p ...

Znate li sto dolazi poslije kise ???

Ponedjeljak !


I ZA SAM KRAJ:

Bolje proliti malo s Parkinsonom,

nego zaboraviti popiti s Alzheimerom.


Post je objavljen 09.07.2007. u 09:11 sati.