Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sveopesekima

Marketing

Deset molbi jednog psa

1. Moj život traje 10-15 godina. Svaki rastanak od tebe za mene znači patnju. Razmisli o tome prije nego me uzmeš.

2. Daj mi vremena da shvatim što od mene tražiš.

3. Imaj povjerenja u mene, ja živim od toga.

4. Nemoj se ljutiti na mene i nemoj me za kaznu zatvarati. Ti imaš svoj posao, svoju razonodu, svoje prijatelje, a ja imam tebe.

5. Govori katkad sa mnom. Iako tvoje riječi ne razumijem, ipak poznajem tvoj glas koji mi se obraća.

6. Znaj, kako god se sa mnom postupalo, ja to nikad ne zaboravljam.

7. Razmisli, prije nego me počneš tući, da bi moje čeljusti s lakoćom mogle zgnječiti kosti tvoje ruke, ali ja to nikada ne radim.

8. Prije nego me kod rada grdiš kao “nevaljalog”, “tvrdoglavog” i “lijenog” psa, razmisli: možda me muči neprikladna ishrana, možda sam bio predugo izložen suncu ili imam istrošeno srce.

9. Brini se za mene kad postanem star, i ti ćeš jednom ostariti.

10. Prati me na mom posljednjem putu. Nemoj nikad reći “Takvo što ja ne mogu gledati” ili ”Neka se dogodi u mojoj odsutnosti”. S tobom je za mene sve lakše.

Tvoj pas








Post je objavljen 07.07.2007. u 10:38 sati.