Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sjatkicee

Marketing

...napokon moje društvo...

Ovo je kao mi trebao biti najsretniji dan do sada u ljetu al nije…
bilo je i boljihyesrolleyes

Ujutro sam se morala probuditi 6:15h da da da…i
to zato što mi je vlak u 7:15h..užas!!!!puknucuburninmadbang
Onda sam otišla s megy, renatom, ivanom, tinči da vinči
do amadeusa te su tamo bile moja matejica i maja m..
tam mi je bilo super…yeah!!!!!!!!!!!rofl
One su vam sve stvarno super osobe……………yesyes.
došli pred šk i tada vidjela ostale martinu, koku, karolinu b,
pičića(anju)……i ostale super cure iz raz.i tada mi je pao mrak
na oči i svo moje raspoloženje (koje je bilo dobro) prešlo je u
depresiju al ne znam zašto…malo me oraspoložila lidija al mi je
glupo što s njom nisam duže pričala jer je ona morala sa svojim
na kavu..party
Koka me malo oraspoložila svojim izjavama..e ljudi ona zrači
totalno pozitivnom energijom…….
Prošla sam s 4..što je super!!!!!!!!!!!!!!!!!poslije svega ošle do sale..
Tam se za*ebavale i bilo je o.k. al nije bilo maje i matejice..pa mi baš i nije bilo fora!e cure kad ćemo to nadoknadit?wink
Veliki pozz maji j.koju danas nisam vidila jer je u njemačkoj..
a cura ošla malo utvrdit svoj odlični
njemački..hehe..inače to vam je najiskrenija osoba
koju sam upoznala u životu i jedna od rijetkih koja će
sebe ugrozit radi drugih……….došla ja s megy kući..trebala lidija doć popodne
kod mene, al nije..trebala ić s megy na piće al isto
nisam ...sjedila na balkonu i davila svoje sa svojim
fiks idejama.thumbup.a štaš ja sam takva i nikakva
drukčija.cerek.luda,nepromišljena.s fiks idejama..čak mi
se i mlađi brat počeo smijatirofl koliko sam valjala gluposti
pa sam ga pogodila papučom..ma on je priča za sebe..tu u okolici
je pravi don juan..al dobar je on..obožava životinje …na kraju ošla
do bake…e ljudi men je tamo zakon..imam tam bratiće, super rodbina
svi ludi i otkačeni…a mala petra i antonela su preslatke (to su mi male od bratića)……….
Te poslije išla do tetke..bratić i sestrična bili kod kuće..
tam se zezali i gledali neke filmove…………došla kuć te došli
ove švabe u andrijevce marin i josipa..oko mene sve švabe i švicarci……..navečer me naživciro malac od 7.god ja izašla van i pričam nešt ivani bokte men malac
stavi tam neku travu pod nos.ja dobila živčani.puknucublabla
.ima sreće pa sam okrešem a ne udaram..mislim u seb pa to je
samo dijete al ti malci ponekad te izbace iz takta…ja kad sma bila
tak tih godina nisam se usudila još malo proć kraj
srednjoškolcamad a sad ti malci bi ti se popeli na glavu.onda
smo ošle dalje te su daria i ivana uz pjesme počele plesat
po ulici.winkwink.imaju sreće bio je mrak..e ljudi
one nisu lude ni pijane to je samo kriza tinejdžerskih godina..

Sad ću vam napisat mišljenja o nekim osobama iz raz:
1.Lidija- super osoba, mogla bi s njom pričat satima, imamo
puno zajedničkih tema..a još k tomu smo i super sestrične..
jednostavno super…..
2. mateja v. (vučka)-jako dobra osoba..ak trebaš savjet
uvijek je tu..i uvijek će ti pomoći..puna je
priča i doživljaja..ma nismo mi njoj bez veze kupili za rođendan
diplomu za najveću brbljavicu..super je!
3.koka-jako vesela osoba, s njom nisi nikad u bedari,i nikad nije
dosadno,i uvijek te razumije….super je!
4.maja m-osoba koja provaljuje samo tako,nikad nije dosadno
s njom, ona je ovisna o češljanju svoje lijepe duge kose
5.maja j.super osoba, najiskrenija, ugrozit će i sebe samo
da je drugom dobro..ja ju obožavam
6.tinči da vinči— ona mi je postala super..provaljuje fore a
istodobno zna nekad i biti ozbiljna..danas su ju mučile šiške..
tinči šiške su ti odlične..
7.ivana h—super provaljuju kao iz rukava..sve 5!
8.megy-eh da ta megy ode u zagreb a kad se vrati onda ja
odo na more..super osoba..no comment……kompletna…kad
je šala onda je šala a kad je ozbiljna onda je ozbiljna..super
i super i superthumbupthumbup
9.anja,ivana n, martina, mala has, mateja š—cure super
ste mi…..mateja š i martina-svaka čast što ste prošle s 5!!!!
ivana n.-cura kojoj sam užasno zahvalna jer kad sam pisala ispravak iz kem ja
nisam znala 3 zadatka i ona mi ih iz čista mira riješi i ja
dobijem dva a ona jedan.baš mi je bilo žao!".super osoba.
mala has-cura je totalno cool!

Sada jedva čekam ići spavatzijevzijev jer mislim da je za
ovaj koma dan kriv moj mobitel i alarm koji je zvonio u 6:15h,
e pa dragi moj mobitelu, upozoravm te,da na neko vrijeme si
dobio otkaz, kada budem trebala nova buđenja tam nekog 3.9.2007.
javim ti se!!ne brini saznat ćeš prvi!!zaposlit ću te preko vezezujozujo


A jesam ovaj post odužila..et neću vjerojatno pisati ništ do poslije mora..
velika pusakisskiss svima i uživajte u ovim praznicima……wavewavewavewavewave
vaša monika,


Post je objavljen 06.07.2007. u 23:11 sati.