Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stovrijediuzivotumom

Marketing

ola..kako ste vi meni....a ja hvala na pitanju dosadno......ne mam šta za radit...ful je pusto i glupo......jučer sam bila na kupanju....kako je bilo dobro more toplo a vani ledeno....lud....valovi su bili do metar i 10...nagutala sam se vode.....kupači su više otkrivale nego pokrivale djelove tjelamadburninmadheadbang...ne moguči valovibang....kasnije smo se ja i tata topili i zajebavali.....počelo je jako grmit ,a nešto kasnijepad je i kiša pa smo otišli doma...mama je stala u salon ofarbat soju friendicuthumbup..a ja sam ih zajebavala...pojela im živce....također je od moje mame friendica frizerka jer ima svoj salon tako da me je htjela ošišat ali ja ne dam kratit svoju kosuyesthumbup,došli smo doma u 9 i polo....starci su s maminom friendicom pričali a ja na kopu....i gledala sam američku pitu5(genijalna je)ludbang,kasnije sma bila još malo na chatu i u 1 i pol sam išla spavat....stari me digo u 8 sati...nisam mogla otvorit jutros očinamcorheadbangmadburninmad,brzo se otuširala,obukla i otišli na muriju(mup)....tamo smo davali zahtjev za putovnice itd...išli smo po karte za koloniju u croatia record,nisu imali ,poslali su nas u dalas ili još neki nemam pojma kako se zove ...tamo nisu također imali i na kraju su ans poslali u neki info..tamo pametna žena zvala i na kraju tek su od drugog tjedna karte u prodajiludheadbang..prošla cijeli grad radi karata i one nisu u prodaji...išli smo na sladoledthumbup i vidjela sam na korzu rižu...neki znaju ko je riža a oni ko en ne mogu im pomoć....kasnije je stari vodio brata kod doktora i sad sam došla od tamo....od 10 do 12:45 kod doktora...bang..sad sam ručala i idem na kupanjeeeeeeeeeeeeeeeeeethumbupsmokincool..jedva čekam jer mi je vruče.....pozdrafljam vas sfe...pusa xxxkiss...volim te beskrajnomahwaveps. a di su mi komići?????????hoću komiće,,,,e i oka dolazim ti na rođendan ..nisam sigurna možda i sama!!!!njamijedva čekamkiss

Post je objavljen 06.07.2007. u 13:06 sati.