Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/isildur

Marketing

I to je to

Da kopiram naslov od JA -_-
(www.mrmlj.blog.hr)



Doduse ja ne odlazim, ali svakako me nece biti.
U nedjelju se hvatam bicikla i prva destinacija mi je otici do Zupanje, odakle sam...
Zatim skoknut do vinkovaca i osijek, posjetiti svoje Slavonce *p
zatim otici i do Brcka... bosanski cevapi jedva cekam...
poslije toga mi je cilj ponovno se vratiti u zg, okreciti stan, a onda se spustiti do mora...
rijeka/porec, split/solin...
te dvije opcije su mi zasad u glavi...
vjerojatno ce obje biti izvrsene, ali mozda opet nijedna...
moram, tj ne moram, zelim otici i do ujaka u knin... kod njega me ceka visednevno pecanje...
fino stvari u auto, stapove, slanine i svega ostalog i par dana provesti na Peruci pecajuci *wub*
nesto nadasve predivno...

AKo mi se bude dalo pokusat cu staviti koji izvjestaj s puta ovdje, ali cisto sumnjam u to...

sada kazem da cu kada zavrsim putovanje staviti kompletni izvjestaj sa slikama, ali poznajuci sebe ni to mi se nece dati *roflmao*
ali svakako cu se potruditi...

u svakom slucaju ceka me predivno ljeto i nista mi to nece pokvariti...
uzivajte svi i puno pijte jer ja necu imati vremena...

osim kada sa ujakom odem na pecanje *p

poseban pozdrav LG, Gondorcu i jos nekima koje necu imenovati *d

Post je objavljen 05.07.2007. u 03:54 sati.